  • Data: 2013-10-24 15:24:10
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-24 13:52, masti pisze:

    > Chyba, że "rondo" jest wymysłem szalonego inzyniera ruchu, jak to w samym
    > centrum Warszawy. Przyjrzyjcie się jak są wymalowane pasy
    > http://goo.gl/maps/zsSMp
    > a potem zerknijcie na zainstalowane na rondzie sygnalizatory
    > http://goo.gl/maps/zjfL6
    > Tak. To jest sygnalizator do skrętu w lewo na rondzie :)
    > I co teraz ma zrobić ten co jedzie okrężnie zewnętrznym pasem? :)

    ale psychoza :D

    Cóż, pasy są wychodzące z ronda, niemniej lina tam jest przerywana.

    Gdybym był przyparty do muru, to:
    - pojechałbym prosto pasami i zgodnie z zielonym światłem na sygnalizatorze*
    - następnie się "rozmyślił", dał kierunek, przeciął przerywaną linie i
    wjechał w któryś z pasów pozostających na rondzie

    * czemu w ogóle dopuszczają możliwość wyjazdu z ronda środkowymi i
    zewnętrznymi pasami, ale nie dopuszczają dalszej jazdy tylko po rondzie
    wewnętrznym?! Czegoś nie widać na streetview?