  • Data: 2013-10-24 17:18:44
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Oct 2013 16:22:52 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:
    > dopuszczalna jest jazda wycznie w jednym kierunku
    > (patrz przykad B "zawracanie na rondzie" z mojej ryciny)

    Ale jak mamy dyskutowa, to nie tnij z aski swojej wszystkiego. Nie
    masz monopolu na zadawanie pyta a ja tylko na odpowiedzi. Chtnie
    posucham Twojej wersji co z tym srebrnym autem na prawym pasie.

    Natomiast przepis o którym wspominasz to moe dziaa w przypadku
    sytuacji jak podae na swoim rysunku, ale nie na rondzie, które z
    kadym wjazdem i zjazdem tworzy jedn cao. Dlatego te wanie
    stoi tam przy kadym wjedzie C-12 a nie C-2.

    --
    Pozdor Myjk