  • Data: 2013-10-24 19:33:51
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-24 17:18, Myjk pisze:

    > Ale jak mamy dyskutowa, to nie tnij z aski swojej wszystkiego. Nie
    > masz monopolu na zadawanie pyta a ja tylko na odpowiedzi. Chtnie
    > posucham Twojej wersji co z tym srebrnym autem na prawym pasie.

    jednak wątek jest o czymś innym, zapytałem sięo srebrny samochód z
    ciekawości i teraz widzę, że zupełnie niepotrzebnie.

    > Natomiast przepis o którym wspominasz to moe dziaa w przypadku
    > sytuacji jak podae na swoim rysunku, ale nie na rondzie, które z
    > kadym wjazdem i zjazdem tworzy jedn cao. Dlatego te wanie stoi
    > tam przy kadym wjedzie C-12 a nie C-2.

    nadal jednak wjeżdżasz na rondo jezdnią dopuszczającą jazdę wyłącznie
    w jednym kierunku, na rondzie poruszasz się jezdnią dopuszczającą
    jazdę wyłącznie w jednym kierunku i wyjeżdżasz nią jezdnią
    dopuszczającą jazdę wyłącznie w jednym kierunku (przynajmnej w
    klasycznych rondach)