  • Data: 2017-02-12 17:20:47
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2017 o 17:06, AL pisze:

    > i bardziej obrazowo, jeśli nie dociera:
    > https://www.youtube.com/watch?v=T9PemRItJGk

    To ja tylko zapytam ilu naszych VIPów straciły służby i ilu z nich w
    wyniku zamachów terrorystycznych. Bo na razie to wychodzi, że
    najbezpieczniej... to od ichnej ochrony trzymać się z daleka i wybrać
    komunikację publiczną. Ilu jeszcze będzie się powoływać na Palmego? No
    dobra - jeden Palme na 96 naszych. To jeszcze można pechem tłumaczyć,
    ale kura wszystko następne (i poprzednie)?

    Dlatego odpowiedź jest prosta - jak jakiś gadający łeb z BORu czy okolic
    mordę otwiera, że coś tam, to niech ją najlepiej zawrze, bo drugiej tak
    niekompetentnej służby to nie ma chyba w całym cywilizowanym świecie.
    Więc mandat do wypowiadania się na te tematy ma większy baba z magla niż
    oni, bo przynajmniej baba z magla podopiecznych z zastraszającym tempie
    nie traci. A chłopakom ze służb to strach dziecko pod opieką zostawić, a
    co dopiero VIPa.

    Więc nie - nie kupuję tego, że trzeba się rozbijać w tempie seryjnym, bo
    wszędzie mogą na nich czyhać terroryści.

    Shrek.