  • Data: 2017-02-13 11:22:42
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    -- Ale sad bedzie niezawisly, czy rezimowy ?

    na razie szyja mu buty:

    --Rzecznik krakowskiej prokuratury relacjonował, że 21-latek w trakcie jazdy miał
    słuchać muzyki. Małopolska policja informowała, że mężczyzna przyznał się do winy

    --Jak relacjonuje adwokat, w trakcie czynności po wypadku mogło dojść do
    nieprawidłowości. 21-latek został zatrzymany, co, zdaniem prawnika, nie jest
    konieczne przy nieumyślnych wypadkach komunikacyjnych z udziałem trzeźwych osób.

    --W protokole znalazła się informacja, że nie poddano go badaniu przez lekarzy i
    potem doszło do zatrzymania. Czy pan rozumie, jaką przyjmują odpowiedzialność na
    siebie ci ludzie, którzy to robią? To jest niepojęte - mówi dziennikarzowi portalu
    Gazeta.pl Władysław Pociej. - Gdyby miał obrażenia wewnętrzne, krwawienie, wylew, to
    mógłby umrzeć spokojnie na posterunku policji, bo nikt go nie przebadał - dodaje.

    co za niefart bo przezyl ... o zarzutach dla kierujacych akcja jakos cicho ?

    --Prawnik nie chce także ujawnić, czy został zatrudniony przez posła PO Borysa Budkę
    i posła Nowoczesnej Marka Sowę, którzy w weekend na briefingu prasowym deklarowali
    pomoc prawną dla 21-latka. - To nie ma znaczenia dla meritum sprawy. Nie jestem z
    niczyjego nadania, jestem obrońcą, chcę pomóc człowiekowi, który ma kłopoty - ucina
    adwokat.

    przynajmniej ma chlopak szanse ze sie z tego wymiksuje

    P.