-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!newsfeed3.funet.fi!newsfeeds.funet.fi!xlned
.com!feeder5.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.2
42.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Wed, 16 Jul 2014 16:49:56 +0200
From: Poldek <p...@i...pl>
Organization: Tewelizja Poskla
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0
SeaMonkey/2.26.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znikający fotoradar
References: <lphfpf$d6h$1@news.vectranet.pl>
<53bcdd54$0$2152$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<53bcf362$0$2367$65785112@news.neostrada.pl> <x...@m...org>
<53bcf5b6$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
<1be20xj37t9mj$.dlg@myjk.org>
<53bcff58$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
<1lo6ljlr1y9ic$.dlg@myjk.org>
<53bd15db$0$2245$65785112@news.neostrada.pl> <2rak4qyspgrp$.dlg@myjk.org>
<53bd196f$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <53bd196f$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <53c690fc$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1405522172 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2226 80.50.117.154:1712
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538778
[ ukryj nagłówki ]Marcin N wrote:
> W dniu 2014-07-09 12:20, Myjk pisze:
>> Wed, 09 Jul 2014 12:13:48 +0200, Marcin N
>>
>>> Oczywiście piratów TEŻ łapią, jednak częściej łapią niewinnych.
>>
>> Czyli przekraczający prędkość o 15/h jest zupełnie niewinny.
>
> Jeździłem samochodem, gdy w tym miejscu, gdzie mnie łapali można było
> legalnie jechać 66 km/h. Nic się nie zmieniło od tamtego czasu - te same
> senne wioski, może nawet bardziej puste niż kiedyś, bo ludzie wyjechali
> do pracy.
>
> Jednak dzisiaj 65 km/h stało się wykroczeniem i już przestało być
> bezpieczne.
>
> Kiedyś reklamy pokazywały dwa samochody: jeden 70, drugi 80 km/h. Jeden
> zatrzymuje się przed ciężarówką wyjeżdżającą z boku, drugi w nią trafia.
>
> Dziś analogiczna reklama pokazuje samochód 50 i 60 km/h. 50 się
> zatrzymuje - a 60 trafia tak, że nadaje się do kasacji a ci z przodu
> giną. Zadziwiające - biorąc pod uwagę że przy crash-testach przy 55 km/h
> jest spora szansa przeżyć. Ten, co jechał 60 - to w chwili uderzenia
> pewnie ma ze 20-30 km/h. Nie chciało mi się liczyć.
>
> Co pokażą jutro? Ten sam film, ale jeden będzie "jechał" 30 a drugi 40?
Dlatego w tamtych czasach w Polsce w przeliczeniu na osobokilometr
ginęło i było rannych na drogach 10 razy więcej ludzi niż w krajach,
gdzie były fotoradary, a obecnie ginie i jest rannych tylko 3 razy więcej.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.07.14 17:30 Shrek
- 17.07.14 00:30 Gotfryd Smolik news
- 16.07.14 22:46 NetiaAbonent
- 17.07.14 01:13 NetiaAbonent
- 17.07.14 08:32 Myjk
- 17.07.14 10:21 masti
- 17.07.14 10:54 Gotfryd Smolik news
- 17.07.14 14:02 Poldek
- 17.07.14 14:04 Poldek
- 18.07.14 10:16 Myjk
- 18.07.14 06:14 Shrek
- 18.07.14 09:44 masti
- 17.07.14 12:23 RadoslawF
- 18.07.14 09:13 m
- 17.07.14 11:36 NetiaAbonent
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A