  • 61. Data: 2013-05-18 20:56:04
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: "Wiola" <w...@w...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:3mm7p8t9vvmlgga0c7atasep4gthr9r9mg@4ax.com...

    > Wiem o 2 osobach którym numery zostały zablokowane, a korzystali
    > zgodnie z regulaminem,......"

    Napisz proszę więcej szczegółów o tym zablokowaniu.
    Tzn. czy nie mogli dzwonić, odbierać i opisz jak to sie zakończyło.
    Ja chatowałam z 2 konsultantami z których jeden nie był w stanie nic
    powiedzieć na temat ewentualnego wypowiedzenia umowy a drugi napisał, że
    jesli będę w abonamencie to za karę przesuną mnie do NJU na kartę a dalej to
    juz mogę emigrować do innej sieci.
    Jednak zarówno jeden jak i drugi twierdzili, że te listy w sieci o
    wypowiedzeniu to "robota" konkurencji i raczej na 100% uspakajali, że nic
    takiego sie nie stanie. Oczywiście jeśli nie będę stosować FCT ani dzwonić
    24h na dobę.

    Pozdrawiam

    Wiola

  • 62. Data: 2013-05-18 21:15:50
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Napisz proszę więcej szczegółów o tym zablokowaniu.
    > Tzn. czy nie mogli dzwonić, odbierać i opisz jak to sie zakończyło.

    Kobieto nie słuchaj głupot. Nikt cię nie zablokuje za normalne nawet
    długie rozmowy! Musiałabyś mieć połączenia nastogodzinne. Opinie na
    forach czy tutaj często są "sponsorowane" przez konkurencję :-) i
    absolutnie niesprawdzalne. Każdy może sobie wymyślać co tylko chce.
    Prawda jest taka, że oferta jest tak bolesna dla sprzedawców (brak
    prowizji), że nawet pracownicy salonów Orange ją odradzają, a co dopiero
    konkurencja.
    S.

  • 63. Data: 2013-05-18 21:29:55
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    P.S. Wierzysz, że ledwo oferta weszła, jeszcze niewielu osobom zdążyli
    wysłać startery, a on ma już 2 znajomych którym zdążyli wyłączyć numer??
    Po kilku dniach używania?
    Bez jaj... czyta konfabulacja.

  • 64. Data: 2013-05-18 21:35:33
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 18 May 2013 21:29:55 +0200, Skylla napisał(a):

    > P.S. Wierzysz, że ledwo oferta weszła, jeszcze niewielu osobom zdążyli
    > wysłać startery, a on ma już 2 znajomych którym zdążyli wyłączyć numer??

    Oferty no limits zaczęły niedawno? Ciekawe.

    > Po kilku dniach używania?

    A mi się wydawało że to już kilka miesięcy na rynku są oferty no limits.

    > Bez jaj... czyta konfabulacja.

    Nie da się ukryć.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 65. Data: 2013-05-18 21:49:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > A mi się wydawało że to już kilka miesięcy na rynku są oferty no limits.

    Zależy które. "Drogie" czyli po 79 zł i więcej są od 13 miesięcy. Tanie -
    29 zł - od 3 tygodni.

  • 66. Data: 2013-05-18 22:02:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia 18 May 2013 19:49:14 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zależy które. "Drogie" czyli po 79 zł i więcej są od 13 miesięcy. Tanie -
    > 29 zł - od 3 tygodni.

    No właśnie od 13 miesięcy. To chyba wystarczająco długo by można było
    wypowiedzieć umowę/zablokować konto.

  • 67. Data: 2013-05-18 23:07:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > No właśnie od 13 miesięcy. To chyba wystarczająco długo by można było
    > wypowiedzieć umowę/zablokować konto.

    Wiesz, wchodzimy na inny poziom. DO tej pory ja bym 79 zł miesięcznie nie
    wydał. Na 29 się chyba skuszę. Czyli populacja większa, a i pomysłów też
    więcej. Na przykład baby monitoring.

  • 68. Data: 2013-05-19 05:55:14
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia 18 May 2013 21:07:33 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wiesz, wchodzimy na inny poziom. DO tej pory ja bym 79 zł miesięcznie nie
    > wydał. Na 29 się chyba skuszę. Czyli populacja większa, a i pomysłów też
    > więcej. Na przykład baby monitoring.

    Ale ja odniosłem się do tezy, że no limits weszły na rynek kilkanaście dni
    temu i dlatego nie mogą istnieć ludzie którym wymówiono umowę. A weszły
    duuuużo wcześniej i tacy ludzie mogą istnieć. Choć zapewne to pojedyńcze
    przypadki takich odcięć od sieci.
    ATSD Cała różnica to:
    79 zł z telefonem/smartfonem
    29 zł bez telefonu/smartfonu

  • 69. Data: 2013-05-19 09:18:01
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-15 16:23, dizel pisze:

    > Generalnie co do tych ofert są dwie opcje podam tutaj przykład jeśli
    > ktoś używa tylko rozmów i smsów bez internetu:
    > 1. Jeśli wiesz że będziesz miesiąc w miesiąc dużo dzwonić i smsować to
    > bierz redbull albo heyah.

    no dobra, jeśli redbull to marka P4 to połączenia z P4 (abonament
    biznesxx) są traktowane jako w ramach sieci czy poza

    Lukasz

  • 70. Data: 2013-05-19 09:38:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

> [...]
    > temu i dlatego nie mogą istnieć ludzie którym wymówiono umowę. A weszły
    > duuuużo wcześniej i tacy ludzie mogą istnieć. Choć zapewne to pojedyńcze

    Twierdzę, że w ogóle niemożliwe, skoro - jak wieść forumowa niesie - to w
    nju odcinano (pewnie siekierami) :-P
    A nju to właśnie koniec kwietnia

    > ATSD Cała różnica to:
    > 79 zł z telefonem/smartfonem
    > 29 zł bez telefonu/smartfonu

    No właśnie, że nie. "Stare" 79 zł to gołe abo, bez telefonu. Za telefon
    przychodzi dopłacić od 30 do 100 zł miesięcznie.