  • 71. Data: 2013-05-19 10:39:33
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 18 May 2013 20:56:04 +0200, "Wiola" <w...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Tzn. czy nie mogli dzwonić, odbierać i opisz jak to sie zakończyło.
    >Ja chatowałam z 2 konsultantami z których jeden nie był w stanie nic
    >powiedzieć na temat ewentualnego wypowiedzenia umowy a drugi napisał, że
    >jesli będę w abonamencie to za karę przesuną mnie do NJU na kartę a dalej to
    >juz mogę emigrować do innej sieci.
    >Jednak zarówno jeden jak i drugi twierdzili, że te listy w sieci o
    >wypowiedzeniu to "robota" konkurencji i raczej na 100% uspakajali, że nic
    >takiego sie nie stanie. Oczywiście jeśli nie będę stosować FCT ani dzwonić

    Wszystko na takiej zasadzie jak opisane na forum telepolis, chodzi
    oczywiście o nju. Nie chcę się już więcej na ten temat wypowiadać bo
    zrobiło się zamieszanie niepotrzebne w wątku, co miałem napisać to już
    to napisałem w tym wątku. Zaraz będę posądzony przez kogoś że
    oczywiście jestem z konkurencji i chcę kogoś do jakiejś oferty
    zniechęcić. Także dziękuję za uwagę.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2013-05-19 16:51:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sa w nju jakies pakiety, ale nie ogarniam jak to dziala w tej "prostej
    > ofercie" :-)

    Nie wiem czego nie rozumiesz -
    płacisz i masz wiecej tego nielimitowanego internetu :-))

  • 73. Data: 2013-05-19 17:07:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wiola" <w...@w...pl> wrote in message

    > Np. tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66958
    > Czytałam także o kilku podobnych sprawach na innych stronach. Nie wiem po
    > co ludzie mieli by o tym pisać i skarżyć się, gdyby faktycznie nabijali
    > komuś konto?

    Bo rżną głupa i szukają naiwnych co im uwierzą :-)

    > Mocno mnie to sprowadziło na ziemię i zaczynam sie zastanawiać co zrobić.
    > Sama mam koleżankę w Playu której się właśnie nabija konto... Więc już z
    > nią nie pogadam?
    > Nie chcę stracić numeru ani mieć zablokowanej karty. Albo żyć w stresie,
    > że może już za chwilę przyjść SMS z informacją o wymówieniu umowy...
    > Szkoda, bo to bardzo mi pasująca oferta.

    Regulamin jasno precyzuje zasady...
    Nie wierzę że Ci których zablokowali mają czyste sumienie :-)

  • 74. Data: 2013-05-19 17:14:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message

    > Co mam Ci napisać. Dwóm znajomym zablokowali konto za rzekomo
    > "genereowanie sztucznego ruchu", ale i tak w to nie uwierzysz, zresztą
    > na telepolis też jest wątek na forum

    Nic to nie znaczy. Ani wątek ani Twoi znajomi...
    Jeśli czują się zablokowani bezprawnie to skarga i po kłopocie.

    > Nie odpowiedziałeś mi wcześniej, więc powtórzę: Dlaczego w takim razie
    > w tych nowych ofertach no limit można wziąć abo tylko na osobę
    > prywatną, jak masz regon to nie ma takiej opcji??

    To oczywiste dlaczego i już odpowiedziałem: liczy się statystyka
    a nie jeden użytkownik który mógł się zakochać na obozie
    harcerskim z harcerką z drugiego końca Polski i wisieć na telefonie
    godzinami dziennie dzień po dniu aż się odkocha :-)
    Jeden użytkownik w skali operatora nie ma znaczenia i jeśli
    przestrzega regulaminu to firma go nie będzie blokować...

    A że odstrzeliwują nieuczciwych którzy nie przeczytali regulaminu
    i wnioskują o ksiązce po okładce jadąc na niezrozumieniu "unlimited"
    lub przeczytali regulamin i mają go w dupie to ja to popieram.

    > Jakiej luki ? Jeśli operator taką usługę oferuje to jaka to luka? W
    > takataku też jest zbieraj minuty. Ale chodzi bardziej o to że tak jak
    > pisałem operator nei będzie dokładał do interesu , a założenie było
    > takie że zgarniemy osoby które wydają mało czyli do 30pln, te osoby
    > wydają mało i pewnie dzwonić też będą mało z przyzwyczajenia. I wtedy
    > będzie opłacalny biznes. A jak ktoś przeholuje to go odłączymy.

    Operator wyraźnie taką lukę usunął w regulaminie.

  • 75. Data: 2013-05-19 17:15:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    > Nie było moim celem straszenie kogokolwiek, ale zwrócenie uwagi na
    > fakt że takie coś może mieć miejsce, każdy zrobi jak uważa bo każdy ma
    > swój rozum.

    To nie żaden fakt a raczej Twoja interpretacja zasłyszanych opowieści...
    Różnicę każdy mądry dostrzeże :-)

    > Ja nigdzie nie napisałem że nie bierzcie tanich abonamentów no limit
    > bo i tak wam zablokują numery.

    Mniej więcej tak próbowałeś straszyć :-)

  • 76. Data: 2013-05-19 17:18:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    > Ale ja odniosłem się do tezy, że no limits weszły na rynek kilkanaście dni
    > temu i dlatego nie mogą istnieć ludzie którym wymówiono umowę. A weszły
    > duuuużo wcześniej i tacy ludzie mogą istnieć. Choć zapewne to pojedyńcze
    > przypadki takich odcięć od sieci.

    Ale on pisał coś o klientach nju.

  • 77. Data: 2013-05-19 17:19:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    > to napisałem w tym wątku. Zaraz będę posądzony przez kogoś że
    > oczywiście jestem z konkurencji i chcę kogoś do jakiejś oferty

    Ale my to już od dawna wiemy...
    Nie piszesz kto gdzie kiedy - znajomych to ja mam co piją kwas i żyją :-)
    Robisz zamęt aby na tym skorzystać - drażni Cię taka tania oferta, to widać.

  • 78. Data: 2013-05-19 17:21:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message

    > Tu się zgodzę tylko problem polega na tym że osób z aktywną usługą
    > zbieraj minuty jest coraz mniej, usłgi już i tak aktywować nie można.
    > W tak taku też jest ta usłgua, tu bardziej chodzi o blokowanie w
    > przypadku gdy ktoś normlanie rozmawia nie kombinuje.

    I nie ma możliwości aby został zablokowany za normalne rozmowy.
    Firma nie byłaby taka głupia aby się tak nadstawiać na łatwe odszkodowania.

    > Jaką statystykę? Że co osoba prywatna jest ok a firma jest be?

    To nie jest oferta dla firm. Wyraźnie o tym pisze w regulaminie.
    Umiesz czytać?

    > Wiesz o co chcodzi to Ci to wytłumaczę.

    Jesteś tu jedyny który czegoś nie rozumie...
    Zadzwoń do konsultanta z nju to Ci coś wytłumaczą.

  • 79. Data: 2013-05-19 17:22:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote in message

    > no dobra, jeśli redbull to marka P4 to połączenia z P4 (abonament
    > biznesxx) są traktowane jako w ramach sieci czy poza

    Co Ci odpowiedział BOK?

  • 80. Data: 2013-05-19 22:13:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > to napisałem w tym wątku. Zaraz będę posądzony przez kogoś że
    > oczywiście jestem z konkurencji i chcę kogoś do jakiejś oferty

    Znalazłem jednego, który:

    a. chwalił się, że przewalił 227 godz.
    b. groził Orange sądem za to, że mu dezaktywowali kartę i zabrali 50 zł.

    To ten?