    From: "Wiola" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Date: Sat, 18 May 2013 20:56:04 +0200

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:3mm7p8t9vvmlgga0c7atasep4gthr9r9mg@4ax.com...

    > Wiem o 2 osobach którym numery zostały zablokowane, a korzystali
    > zgodnie z regulaminem,......"

    Napisz proszę więcej szczegółów o tym zablokowaniu.
    Tzn. czy nie mogli dzwonić, odbierać i opisz jak to sie zakończyło.
    Ja chatowałam z 2 konsultantami z których jeden nie był w stanie nic
    powiedzieć na temat ewentualnego wypowiedzenia umowy a drugi napisał, że
    jesli będę w abonamencie to za karę przesuną mnie do NJU na kartę a dalej to
    juz mogę emigrować do innej sieci.
    Jednak zarówno jeden jak i drugi twierdzili, że te listy w sieci o
    wypowiedzeniu to "robota" konkurencji i raczej na 100% uspakajali, że nic
    takiego sie nie stanie. Oczywiście jeśli nie będę stosować FCT ani dzwonić
    24h na dobę.

    Pozdrawiam

    Wiola