  • 91. Data: 2013-05-21 21:06:49
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Problemem domorosłych prawników jest niezrozumienie CELU zawarcia umowy. W
    > krajach, gdzie kultura prawna stoi na nieco wyższym poziomie, umowa wraz z
    > FUP (Fair Use Policy) jest wystarczająca. U nas ludzie będą radia przez
    > telefon słuchać, żeby tylko tę knajpę ograbić z jedzenia. Albo
    > transmitować
    > ciszę. Do Playa :-P

    Pierdoły. Kupujemy internety po to by właśnie nie było tak, że ktoś nam mówi
    jak mamy z tego korzystać.

  • 92. Data: 2013-05-22 11:32:40
    Od: mkarwan <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-05-15 14:32, dizel pisze:

    > Długo by to tłumaczyć. Nielimitowane rozmowy obejmują wszystkich
    > operatorów także starcjonarnych.

    A czy do Izraela tez się tanio dodzwonię. Do mamy:)

  • 93. Data: 2013-05-22 19:11:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >krajach, gdzie kultura prawna stoi na nieco wyższym poziomie, umowa
    >wraz z
    >FUP (Fair Use Policy) jest wystarczająca.

    Ale gdzie zapisano ze monitoring pokoju nie miesci sie w FUP ? :-)

    >U nas ludzie będą radia przez
    >telefon słuchać, żeby tylko tę knajpę ograbić z jedzenia.

    Dopiero jak knajpa ich wk* :-)

    Zreszta masz Pszemola - dla niego normalne ze telefon sluzy do
    sluchania radia ... i prawde mowiac az tak bardzo tego nie neguje.

    >To ci nic nie da. Kodek GSM jest odporny na takie piski ;-)

    A skad wiesz jakie piski ? :-)
    Cos tam przejdzie, do sprawdzenia np alarmu w domu wystarczy.

    Ha, w sumie to powinno sie ~4 do 7 kbps dac przeslac, tylko trzeba
    metode wymyslec.

    >Oferta NIE JEST przeznaczona dla biznesu. FUP się kłania.

    Mowimy o Nju ? to Orange zapomnial tego zapisac, a wrecz daje do
    zrozumienia ze jest.

    Zreszta o co chodzi - reklamuja ze bez limitow, to nie ograniczamy sie
    i uzywamy bez limitow :-)
    Inaczej to nie jest Fair Policy :-P

    J.

  • 94. Data: 2013-05-31 12:25:35
    Temat: tchórzliwy idota podszywaniec
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Idiota z Pruszcza Gdańskiego czuje się niedowartościowany, więc
    dowartościowuje się podszywając się pode mnie.
    Wystarczy spojrzeć w nagłówek.
    Jest na dodatek tchórzem ukrywającym się za anonymizerem.

    From: mkarwan <a...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Znawcy, =?ISO-8859-2?Q?prosz=EA_pom=F3=BFcie=2E=2E=2E?=
    Date: Wed, 22 May 2013 11:32:40 +0200