  • Data: 2013-05-18 16:25:00
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 May 2013 22:37:45 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    >
    >Bo nabijanie minut w playu to generowanie sztucznego ruchu...

    Tu się zgodzę tylko problem polega na tym że osób z aktywną usługą
    zbieraj minuty jest coraz mniej, usłgi już i tak aktywować nie można.
    W tak taku też jest ta usłgua, tu bardziej chodzi o blokowanie w
    przypadku gdy ktoś normlanie rozmawia nie kombinuje.

    >Bo tu chodzi o statystykę a nie pojedyncze przypadki...

    Jaką statystykę? Że co osoba prywatna jest ok a firma jest be?
    Wiesz o co chcodzi to Ci to wytłumaczę. Chodzi o pieniądze. Już
    piasłem wyżej przez te abonamenty chciano zatrzymać osoby które płacą
    do 30pln miesięcznie , a te osoby raczej dużo nie dzwonią więc dla opa
    będzie to zysk, a człowiek będzie miał świadomość że może dzwonić
    gdzie chce, ile chce, i kiedy chce, ale tak naprawdę może nawet tych
    30pln miesięcznie nie wydzwoni. Natomiast w firmie wiadomo że było by
    dużo więcej rozmów itd i raczej op by na niej nie zarobił.