  • Data: 2013-05-19 10:39:33
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 May 2013 20:56:04 +0200, "Wiola" <w...@w...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Napisz proszę więcej szczegółów o tym zablokowaniu.
    >Tzn. czy nie mogli dzwonić, odbierać i opisz jak to sie zakończyło.
    >Ja chatowałam z 2 konsultantami z których jeden nie był w stanie nic
    >powiedzieć na temat ewentualnego wypowiedzenia umowy a drugi napisał, że
    >jesli będę w abonamencie to za karę przesuną mnie do NJU na kartę a dalej to
    >juz mogę emigrować do innej sieci.
    >Jednak zarówno jeden jak i drugi twierdzili, że te listy w sieci o
    >wypowiedzeniu to "robota" konkurencji i raczej na 100% uspakajali, że nic
> [...]

    Wszystko na takiej zasadzie jak opisane na forum telepolis, chodzi
    oczywiście o nju. Nie chcę się już więcej na ten temat wypowiadać bo
    zrobiło się zamieszanie niepotrzebne w wątku, co miałem napisać to już
    to napisałem w tym wątku. Zaraz będę posądzony przez kogoś że
    oczywiście jestem z konkurencji i chcę kogoś do jakiejś oferty
    zniechęcić. Także dziękuję za uwagę.