  • Data: 2013-05-19 17:14:25
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j42fp85iubdrlc8v0o0k9jb8o083uvb4kj@4ax.com...

    > Co mam Ci napisać. Dwóm znajomym zablokowali konto za rzekomo
    > "genereowanie sztucznego ruchu", ale i tak w to nie uwierzysz, zresztą
    > na telepolis też jest wątek na forum

    Nic to nie znaczy. Ani wątek ani Twoi znajomi...
    Jeśli czują się zablokowani bezprawnie to skarga i po kłopocie.

    > Nie odpowiedziałeś mi wcześniej, więc powtórzę: Dlaczego w takim razie
    > w tych nowych ofertach no limit można wziąć abo tylko na osobę
    > prywatną, jak masz regon to nie ma takiej opcji??

    To oczywiste dlaczego i już odpowiedziałem: liczy się statystyka
    a nie jeden użytkownik który mógł się zakochać na obozie
    harcerskim z harcerką z drugiego końca Polski i wisieć na telefonie
    godzinami dziennie dzień po dniu aż się odkocha :-)
    Jeden użytkownik w skali operatora nie ma znaczenia i jeśli
    przestrzega regulaminu to firma go nie będzie blokować...

    A że odstrzeliwują nieuczciwych którzy nie przeczytali regulaminu
    i wnioskują o ksiązce po okładce jadąc na niezrozumieniu "unlimited"
    lub przeczytali regulamin i mają go w dupie to ja to popieram.

    > Jakiej luki ? Jeśli operator taką usługę oferuje to jaka to luka? W
    > takataku też jest zbieraj minuty. Ale chodzi bardziej o to że tak jak
    > pisałem operator nei będzie dokładał do interesu , a założenie było
    > takie że zgarniemy osoby które wydają mało czyli do 30pln, te osoby
    > wydają mało i pewnie dzwonić też będą mało z przyzwyczajenia. I wtedy
    > będzie opłacalny biznes. A jak ktoś przeholuje to go odłączymy.

    Operator wyraźnie taką lukę usunął w regulaminie.