  • Data: 2010-08-25 17:36:42
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przy słuchawkach niżej, przy głośnikach bardzo silnie), teraz mam 5330 i
    > jest już okej. Z tym, że nie używam pokładowego odtwarzacza, bo jest
    > skrajnie niewygodny (używam FolderPlaya pracującego na ogg, duża ilość
    > plików rozpoznawalnych przez domyślny zwalnia system, a ogg jest dla niego
    > przezroczysty no i przy okazji bardziej wydajny)

    Wygląda ciekawie ta nokia 5330, rzeczywiście odbiera też tv?

    > Musi Ci ktoś zrobić ślepy test, potem będziesz kierował się słuchem, a nie
    > obrazem :)
    > Większość komórek obecnie gra dobrze, aczkolwiek trzeba zawsze sprawdzić
    > czy nie ma niezdejmowalnych dopalaczy. Najlepiej na klasyce, praktycznie
    > nie toleruje nawet cienia kompresji.

    Fakt, często człowiek sugeruje się że coś ma grać lepiej szczególnie jak
    wydał na to sporo pieniędzy. Wtedy ślepy test może być dość brutalny. Myślę
    że niektórzy specjalnie go nie robią ;-)
    Muszę przetestować jakieś nowsze modele komórek i porównać z moim
    playerkiem. Zawsze to o jeden gadżet mniej do noszenia.

    pzdr
    Krzychu