  • Data: 2010-08-25 21:02:19
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: kamil <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 25, 7:14 pm, "Krzychu" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem czy od dawna, jeszcze chyba ze 2-3 lata temu sony oferowała tylko
    > playery do których można było wgrywać muzykę jedynie ich programikiem sonic
    > stage. Jeśli chodzi o odtwarzanie po folderach to z kolei nie mają tej opcji
    > różne markowe playery typu ipody, creativy czy inne i-coś tam co mnie
    > skutecznie do nich zniechęcało że o cenie nie wspomnę.

    Żona miała do niedawna poczciwego Creative'a Zen (jakis z pierwszych
    serii, mial z 6 lat przynajmniej) i najwieksza zaleta byla wlasnie
    mozliwosc skopiowania folderow z MP3 na dysk playera i mozliwosc
    odtwarzania wybranych, a nawet usuwania ich z dysku z poziomu
    odtwarzacza z tego co pamietam. Genialny sprzecik, do tego brzmial
    calkiem przyzwoicie i szkoda, ze sie utopil.

    iPoda nie trawilem za iTunes'y odkad kilka lat temu mialem pierwsza
    serie. Po zmianie komputera myslalem, ze po prostu muzyke soft przegra
    na nowy dysk, kliknalem w SYNC i... skasowal wszystko z iPoda. Teraz
    na nowego muzyke kopiuje pluginem to winampa albo ephpodem i smiga.
    Kupilem glownie ze wzgl. na dosc pojemny dysk w swojej cenie.

    Pozdrawiam
    Kamil