  • Data: 2010-08-30 20:17:39
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Ależ nie zaprzeczam. Natomiast choćby to grało najlepiej, to
    > audiofil znajdzie tysiąc powodów by zmieszać odtwarzacz z
    > błotem, bo to poniżej jego godności słuchać czegoś takiego.

    audiofile tak miewają. o ile niektóre założenia audiofilskie
    miewają uzasadnienie, są do udowodnienia, to większość
    niestety jest na poziomie voodoo, uprzedzeń i cholera wie
    czego jeszcze..

    > To bardzo prawdopodobne, choć odtwarzacze Sony generalnie grają
    > nieźle.

    zgoda, powyżej średniej rynkowej

    > A to zależy już dla kogo ;)

    dla obserwującego szok i łzy jak delikwent się o tym raczy
    przeonać :P

    Albert Einstein (1879-1955)