  • Data: 2010-09-01 07:22:49
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Rudziński pisze:

    > Pogadamy z Twoim okulistą za 10 lat...

    Za 10 lat i tak będę siedział w okularach z powodów obiektywnych.
    Zresztą to jest urbańska legenda. Zresztą(II) nikt nie każe wsadzać A5
    na trzy cale, tam wchodzi ślicznie kolumna gazetowa, którą doskonale się
    czyta, bo ''w jednym rzucie wiersza''.

    Moja czterdziestoletnia dalsza krewna od 20 lat nic nie czyta, bo mówi,
    że nosi okulary i nie chce nosić większych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl