  • Data: 2002-09-06 10:29:17
    Temat: Re: Znak jakoci usługi dostępu do Internetu
    Od: "Roman Krzykowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie w tej chwili brakuje mi dokladnie czegos takiego. Od okolo roku
    pewna grupa osob z jednego bloku korzysta z lacza internetowego dotarczonego
    przez firme.Na poczatku bylo dobrze tzn. predkosci nie wielkie ale w miare
    stabilne, mozna bylo poczytac ,odebrac poczte a i cos sciagnac. Od okolo
    miesiaca jest tragedia trudno nawet otworzyc strone onetu. Jednak zeby
    rozmawiac z dostawca potrzeba chocby odrobiny fachowych argumentow i
    jakiegos STANDARDU do ktorego mozna sie odwolac. Od kilku dni staram sie
    znalesc w sieci w miare przystepne informacje na ten temat i jest dosc
    trudno. Z tego powodu zawendrowalem na te grupe. Czytanie tych postow duzo
    daje ale to troche malo. Pomysl uwazam za bardzo ciekawy godny
    poparcia.Ostanio komputer swiat wydal nowa gazetke Ekspert . Proszono na
    stronie intrnetowej o wpisywnie propozycji tematow do opisania. Ze
    swejstrony zasugerowalem im omawiany tutaj.
    --
    Pozdrawiam Roman Krzykowski