  • Data: 2002-10-18 13:46:40
    Temat: Re: Znak jakoci us?ugidost?pu do Internetu
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Sep 2002 20:31:00 +0000 (UTC), Marek Moskal <m...@i...p-l>
    wrote:

    > Szczerze mowiac dosyc nierealistyczny.
    >
    > Twoj pomysl jako calosc jest niezly, ale tylko z punktu widzenia klienta,
    > bez proby kompromisu.

    przepraszam bardzo, ale:

    JUŻ DOSYĆ MAMY SYTUACJI ŻE RYNEK TELEKOMUNIKACYJNY W POLSCE JEST
    RYNKIEM USŁUGODAWCÓW, NIE ZAŚ KLIENTÓW

    TO KLIENT JEST NAJWAŻNIESZY, GDYŻ ON PŁACI ZA USŁUGI, ZAŚ WSZELKIE
    DZIAŁANIA MAJĄ NA CELU TAKIE USTAWIENIE PRZEPISÓW ŻEBY ZROBIĆ DOBRZE
    USŁUGODAWCĄ, ZAŚ JEDYNYM PRAWEM KLIENTA JEST PŁACIĆ PŁACIĆ I PŁACIĆ

    > Szczerze mowiac pomysl z certyfikatem wydaje mi sie kiepski, za bardzo
    > zero-jedynkowy. Znacznie ciekawsze mogloby byc wprowadzenie skali ocen,
    > czy nawet "recenzji" wedlug pewnego zestawu kryteriow, np. opisanego przez
    > ciebie.

    i znowu klient się pogubi

    ten certyfikat powinien być odpowiedzią na proste pytanie: czy
    korzystać z tego providera czy też nie

    > A moze kategorie?
    > "Wolna amerykanka" - operator pozwala na wszystko, wszyscy sobie
    > pozwalaja.
    > "Pracus" - operator tnie ruch p2p i podobny, pozwalajac korzystac z uslugi
    > ludziom pracujacym.
    > itd...

    łojezzzzu, i co jeszcze, mówie Ci że lameria się pogubi

    > Nie ma jednego idealnego operatora.

    tu jestesmy zgodni

    > Czy moglbys to rozwinac bardziej szczegolow? Nasycajac lacze chcesz
    > sprawdzic czy:
    > a) skutecznie zablokujesz transfer innym klientom

    tym się powinien martwić już operator, a nie ja

    > b) pasmo zostanie sprawiedliwie (?) podzielone miedzy klientow

    zdefiniuj to określenie ???

    > c) operator przeniesie z twojego ruchu tylko tyle na ile masz gwarancje

    ja na SDI nie mam żadnych gwarancji, a jeśli dorwe dobry server to
    lampka downloadu praktycznie się świeci cały czas czy to jest środek
    nocy czy też środek dnia, i taka jakość usług jest właściwa, i
    operator oferujący usługe SDI powinien takowy certyfikat otrzymać

    > Moze nazwij to raczej "punktem odniesienia", wtedy mniej osob bedzie sie
    > burzylo za slowo "standard" :)

    kwestia, oki niech sobie będzie

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018