  • Data: 2002-10-21 08:06:23
    Temat: Re: Znak jakoci us?ugidost?pu do Internetu
    Od: "Marcin Kapski" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja proponuję :
    "Kredyt dla Providerów - 0,05% w skali roku, na 2 lata"
    Aby ludzie którzy są kreatywni i chcą w tym kierunku się rozwijać (własne
    sieci dostępowe/osiedlowe) a klienci płacili za dobre usługi mało.

    Teraz jest tak:
    - chcesz dostęp stały w sieci osiedlowej ? OK (jesli jest operator) ale
    zapłać opłatę instalacyjną!!! (czasem i 500 PLN)
    - chcesz miec niski abonament - ok! (np 50 PLN)

    A powinno być :
    - chesz mieć internet ok, Instalacja 0 PLN ,
    - abonament 30 PLN

    a gdzie haczyk ?

    Taki sam ja w IDEA, PLUS, czy ERA, podpisz pan umowe na 2 lata!

    Czemu takiej oferty nie widzałem ?
    Bo każdy operator ma to w dupie bo w danym regionie/bloku/osiedlu jest takim
    malutkim monopolistą....

    I tak to jest w tym kraju.
    Ja bym chciał cos takiego rozwinąć, ale brak funduszy na start i przetrwanie
    tych pierwszych 2 lat :)
    i stad ten kredyt
    Pozdrawiam!