-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
Date: Mon, 29 Aug 2011 08:24:12 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <j3fb3s$34t$1@inews.gazeta.pl>
References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1314598844 3229 217.96.70.74 (29 Aug 2011 06:20:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2011 06:20:44 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: vladpalovnik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394630
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl...
> Witam,
> wg. opowieści znajomych i "fachowców" mam dwie rozbieżne wersje i nie
> wiem, której się słuchać ;). Jest silnik diesla w osobówce, przebieg
> 285tys. km. Do tej pory zalewam go pełnym syntetykiem. Na początku 0w30,
> teraz 5w40. Ogólnie nie mam z nim problemów, czasem trochę oleju wciągnie,
> ale wszystko w granicach rozsądku. I tak: niektórzy mi mówią żeby zmienić
> na pół syntetyk bo przy takich przebiegach trzeba, a inni, że skoro nic
> się nie dzieje to lać pełny do czasu zmian.
> Co radzicie? I dlaczego? :)
>
Jaki dokładnie silnik? Jeśli o mnie chodzi to bym nie zmieniał, poszukaj
może tańszego 5w40 spełniającego parametry dla Twojego silnika. Z
doświadczeń z 1,9TDI na pompowtrysku zmiana oleju na inny niż spełniający
normę producenta przynosi odwrotne rezultaty - branie oleju rośnie, a
dodatkowo w mroźne dni pojawiają się problemy z utrzymaniem odpowiedniego
ciśnienia oleju, a to juz sprawa poważna.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.11 08:53 PM
- 29.08.11 09:05 Cavallino
- 29.08.11 09:52 Ukaniu
- 29.08.11 10:18 PM
- 29.08.11 11:43 Wojciech Wrodarczyk
- 29.08.11 12:08 PM
- 29.08.11 12:08 Olo
- 29.08.11 12:11 Olo
- 29.08.11 12:25 Olo
- 29.08.11 13:05 Cavallino
- 29.08.11 13:42 Olo
- 29.08.11 13:49 Cavallino
- 29.08.11 14:10 to
- 29.08.11 14:27 Ukaniu
- 29.08.11 14:39 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=