eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Date: Mon, 29 Aug 2011 08:24:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <j3fb3s$34t$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1314598844 3229 217.96.70.74 (29 Aug 2011 06:20:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2011 06:20:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: vladpalovnik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394630
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam,
    > wg. opowieści znajomych i "fachowców" mam dwie rozbieżne wersje i nie
    > wiem, której się słuchać ;). Jest silnik diesla w osobówce, przebieg
    > 285tys. km. Do tej pory zalewam go pełnym syntetykiem. Na początku 0w30,
    > teraz 5w40. Ogólnie nie mam z nim problemów, czasem trochę oleju wciągnie,
    > ale wszystko w granicach rozsądku. I tak: niektórzy mi mówią żeby zmienić
    > na pół syntetyk bo przy takich przebiegach trzeba, a inni, że skoro nic
    > się nie dzieje to lać pełny do czasu zmian.
    > Co radzicie? I dlaczego? :)
    >
    Jaki dokładnie silnik? Jeśli o mnie chodzi to bym nie zmieniał, poszukaj
    może tańszego 5w40 spełniającego parametry dla Twojego silnika. Z
    doświadczeń z 1,9TDI na pompowtrysku zmiana oleju na inny niż spełniający
    normę producenta przynosi odwrotne rezultaty - branie oleju rośnie, a
    dodatkowo w mroźne dni pojawiają się problemy z utrzymaniem odpowiedniego
    ciśnienia oleju, a to juz sprawa poważna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: