  • 31. Data: 2011-12-08 22:43:29
    Temat: Re: Zmiana taryfikatora. Po co?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 22:31, Alex81 pisze:
    > Bez warninga? Myslalem ze to tutaj taka tradycja.

    Masz szczenscie że nie umiem skąfigurować KillFile!

    > Niemalze jak w epickim ponadczasowym "Misiu".

    Miś, a co to takiego???

    --
    Paweł

  • 32. Data: 2011-12-08 22:50:10
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 8 Gru, 22:43, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Miś, a co to takiego???
    Jest to niezwykle arcydzielo, pokazujace, poprzez przenosnie czasow
    poznego gierkokatowicyzmu (niestety, wyznawcy prowieslawia - tak jak i
    jakies 30 milionow potencjalnych protestantow - zostali w rzeczonym
    utworze pominieci), uniwersalne realia zycia mieszkancow tego narodu,
    od czasow prehistorycznych po odlegla przyszlosc. Mis jest i bedzie,
    ponadczasowy. Co prawda na miare "ich", tam wtedy, mozliwosci - ale
    zawsze!

    --
    pzdr
    Alex

  • 33. Data: 2011-12-08 22:51:59
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m...@i...pl <m...@i...pl> napisał(a):

    > Po 1. to ja chcę być najbiedniejszy na cmentarzu, a po drugie, to
    > mam ZERO punktów :D
    I po to śpisz 4 godziny na dobę? Sam pisałeś. Też mam zero punktów. Z` tym że
    ja farta nie mam i jak bym coś odwalił to zaraz by się niebieski spod ziemi
    wynurzył, nawet jak by tam był metr betonu. A że nie jestem patriotom i nie
    chcę dawać dobrowolnych datków to nauczyłem się tak jeździć żeby nie płacić
    mandatów i łapać punkty. Ty na razie masz farta. Po wypadku jaki spowodowałeś
    to widać.

  • 34. Data: 2011-12-08 22:52:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-08 22:50, Alex81 pisze:
> [...]
    > od czasow prehistorycznych po odlegla przyszlosc. Mis jest i bedzie,
    > ponadczasowy. Co prawda na miare "ich", tam wtedy, mozliwosci - ale

    Podoba mi się ta interpretacja :)

  • 35. Data: 2011-12-08 22:57:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-08 22:42, DoQ pisze:

    > Mnie też cieszy ta loża szyderców :)

    Spierdalaj!

    --
    Wujek Staszek
    Mistrz Ciętej Riposty

  • 36. Data: 2011-12-08 22:58:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-08 22:43, DoQ pisze:

    > Masz szczenscie że nie umiem skąfigurować KillFile!

    > Miś, a co to takiego???

    Miś, miś... ŚWIŃSKA RURA a nie miś!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2011-12-08 23:00:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-08 22:06, Alex81 pisze:

    > Lzesz trollu, nie ma juz Lodzi Fabrycznej :P

    Ty to masz jakieś skojarzenia dziwne. Skąd ci się Lodzia wzięła? :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 38. Data: 2011-12-08 23:00:43
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 10:51 PM, kogutek wrote:

> [...]
    > mandatów i łapać punkty. Ty na razie masz farta. Po wypadku jaki spowodowałeś

    oczywiście

  • 39. Data: 2011-12-08 23:04:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Spierdalaj!

    O żesz ty chuju...

    --
    Paweł

  • 40. Data: 2011-12-08 23:07:04
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 8 Gru, 23:00, Grejon <g...@g...com> wrote:
    > Ty to masz jakieś skojarzenia dziwne. Skąd ci się Lodzia wzięła? :P

    To przeciez oczywiste skad Lodzia sie wziela,
    Prosto z Fabrycznej sie wytrzasnela.
    Szedlem raz sobie tamtedy piechota,
    Ta wyskoczyla z jakas ochota.
    Dlugo zas wtedy myslec nie chcialem,
    Z Lodzi - z Fabrycznej - wnet skorzystalem.

    (Czestochowa jak cholera, ale pozno juz :P)

    --
    pzdr
    Alex