eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana podejścia do elektrykówRe: Zmiana podejścia do elektryków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.123.208.10!
    not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Date: Wed, 13 Mar 2024 12:56:39 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uss49n$rsf$1$kolczan@news.chmurka.net>
    References: <usi88a$ndm$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <usin76$8m2$1$ptoki@news.chmurka.net> <usjmg5$2of$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usos5p$u01$1$ptoki@news.chmurka.net> <usosti$tg4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usp5uv$5ka$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usp77q$tg5$2$Cav@news.chmurka.net>
    <usrhm1$dbk$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usrih2$c46$2$Cav@news.chmurka.net>
    <usrtio$me5$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usrv0d$c46$4$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 91.123.208.10
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 13 Mar 2024 11:56:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="kolczan";
    posting-host="91.123.208.10"; logging-data="28559";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:hczBKO5dxUb+o6+8TIEspb+dOzc=
    sha256:p6rGTp4uKBTq73+EKHeWeAkhYLXXEY7oGyARwJKn3Wc=
    sha1:muBzUnVBknufUUIXeFaWaz+/4SE=
    sha256:i8to9eX1KcgXqGZYK8EC4iGEDFPYUprEPaumsEBlkPw=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <usrv0d$c46$4$Cav@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719929
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.03.2024 o 11:26, Cavallino pisze:
    > W dniu 13-03-2024 o 11:02, Mirek Ptak pisze:
    >> W dniu 13.03.2024 o 07:53, Cavallino pisze:
    >>>>
    >>>> No właśnie, dlatego myślę bardziej o PHEV,
    >>>
    >>> Na cholerę Ci to na trasę?
    >>> I tak nie dojedzie na prądzie za daleko, więc dla Ciebie ma wszystkie
    >>> minusy i elektryka i benzyniaka, bez ich plusów.
    >>
    >> Nie robię *tylko* tras - poruszam się też sporo po i w pobliżu miejsca
    >> postoju :)
    >
    > Sprawdziłem w https://abetterrouteplanner.com/.
    >
    > Jeśli to nadal trasa Gliwice-Nitra, to TM3 LR Highland (czyli u nich
    > 2024) dojedzie bez ładowania, jeśli ma 100% baterii na starcie.
    > A nawet jakby nie, to po drodze masz SC z przystankiem na kilka minut max.

    Nadal.
    Też sprawdziłem i z ~5 minutowym postojem (nie licząc czasu zjazdu z D1
    do ładowarki) dojeżdżam do Nitry z 10% (TM3 LR) - podejrzewam, że w
    zimie było by to trochę więcej minut - co może być (małym) problemem -
    teraz 0 minut :)
    >
    > Fajniejszej opcji jazdy nie znajdziesz, niezależnie od sposobu napędu,
    > nawet nie szukaj.
    > Względnie obecnie tańszy TMY, jeśli sedan nie spełni kryteriów rodzinnych.
    >
    > Pytanie tylko czy Tesla przypasuje, ja np. nie trawię auta bez przycisków.

    Brzydka jak nieszczęście, ale to nie byłby żaden problem - sprawdzę inne
    trasy jakie robię i kto wie, choć przyznam, że znacznie bardziej podoba
    mi się opcja PHEW :) zwłaszcza z powodu konieczności specjalnych
    wyjazdów do ładowarki w Gliwicach a w pobliżu nie ma żadnej szybkiej
    ładowarki nie wspominając o SC

    Pozdrawiam - mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: