  • Data: 2024-03-13 11:26:20
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-03-2024 o 11:02, Mirek Ptak pisze:

    > Nie robię *tylko* tras - poruszam się też sporo po i w pobliżu miejsca
    > postoju :)

    Sprawdziłem w https://abetterrouteplanner.com/.

    Jeśli to nadal trasa Gliwice-Nitra, to TM3 LR Highland (czyli u nich
    2024) dojedzie bez ładowania, jeśli ma 100% baterii na starcie.
    A nawet jakby nie, to po drodze masz SC z przystankiem na kilka minut max.

    Fajniejszej opcji jazdy nie znajdziesz, niezależnie od sposobu napędu,
    nawet nie szukaj.
    Względnie obecnie tańszy TMY, jeśli sedan nie spełni kryteriów rodzinnych.

    Pytanie tylko czy Tesla przypasuje, ja np. nie trawię auta bez przycisków.