  • Data: 2024-03-13 14:31:26
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2024 o 13:13, Cavallino pisze:
    [...]
    > Można też zwolnić.
    > W ostatnim Automaniaku, Mikiciuk, mimo że bardzo chciał ośmieszyć auta
    > elektryczne, dojechał bez ładowania z Warszawy pod Berlin.
    > Zimą, choć nie ekstremalną zapewne.
    >
    > A to jest daleko dalej niż 350 km.

    Owszem, można zwolnić, ale w moim specyficznym przypadku oznacza to
    wcześniejsze wstawanie, co jest opcją niepożądaną - już o tym pisałem :)
    [...]
    > Tylko niewiele zyskujesz w porównaniu do ice.

    W jakimś procencie wyjazdów nic, w jakimś troszkę, ale w tych
    "wakacyjnych" troszkę więcej niż troszkę :)
    I nie będę wchodził ponownie w dyskusje o planowaniu trasy, obiadach i
    tankowaniach - mam swój styl podróżowania, który mi odpowiada i dopóki
    mogę nie mam ochoty na jego zmianę :) PHEV się do tego dopasowuje.

    > A wyrzucasz w błoto worek siana.

    Przecież ja za to nie płacę ;)

    > Aż nie wierzę, ja mam z 10 w odległości kilku km.
    > Podaj jakąś przykładową uliczkę w okolicy?

    Oczywiście, że są ale niespecjalnie szybkie (Czapli/Żurawia) - w pobliżu
    Lidl i Auchan z 50 kW, najbliższa 150 kW jest po drugiej stronie miasta
    (znaczy za centrum).
    Dodatkowo na trasie do Poniatowej, gdzie od czasu do czasu jeździmy jest
    jeszcze większa posucha - do SC (i to 120/150 kW) trzeba odbijać do
    Rzeszowa lub Radomia, kiedy ja zwykle jadę po przekątnej przez
    Jędrzejów/S7/Skarżysko/Lipsko - po drodze nie ma nic, a u celu jeszcze
    gorzej - najbliższa 22 km :(
    Infrastruktura dla elektryków zdecydowanie nie dorasta.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om