eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana podejścia do elektrykówRe: Zmiana podejścia do elektryków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.d98-100.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Date: Tue, 12 Mar 2024 10:28:26 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <usp77q$tg5$2$Cav@news.chmurka.net>
    References: <usi88a$ndm$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <usin76$8m2$1$ptoki@news.chmurka.net> <usjmg5$2of$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usos5p$u01$1$ptoki@news.chmurka.net> <usosti$tg4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usp5uv$5ka$1$kolczan@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: d98-100.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 12 Mar 2024 09:28:27 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="d98-100.icpnet.pl:77.65.98.100"; logging-data="30213";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:rQhwJwQZFDxrtdnF6xd0o016Nx0=
    sha256:FClb1k6rWTm7c0Fg0w68jZBa7R0ncH+gKpmoaOtiurI=
    sha1:VJSI3baGKGlhvJH9pJK1gjQsb+Q=
    sha256:z/jZ75QMV08cCq0Runp1y6gqHFvuNqjgsAgXDT2hgXw=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <usp5uv$5ka$1$kolczan@news.chmurka.net>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 240311-10, 11.3.2024), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719902
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12-03-2024 o 10:06, Mirek Ptak pisze:
    > W dniu 12.03.2024 o 07:32, Cavallino pisze:
    >>> Nawet jakby elektryki stanialy do poziomu spaliniaka to nadal sa o
    >>> polowe gorsze bo trzeba ladowac czesto i dlugo.
    >>
    >> Iloe km w życiu przejechałeś elektrykami?
    >> Bo ten problem zgłaszają głównie ci, którzy ani 1 nie przejechali.....
    >
    > Ile kilometrów trzeba przejechać bev, żeby się przekonać, że ładuje się
    > rzadko i krótko?

    A tak z rok pojeździć, w każdych warunkach pogodowych.
    Wtedy wiedza będzie pełna, czy to co dane auto oferuje jest akceptowalne
    dla danej jednostki.

    Żeby nie błądzić po różnych markach, zacząć od sprawdzenia czy na
    interesujących Cię trasach są Superchargery v2 Tesli lub stacje Ionity,
    bo głównie na nich można wykorzystać pełne możliwości szybko ładujących
    się samochodów.

    Inne stacje są wolniejsze, więc traci się Wasz cenny czas.

    I zacząć sprawdzanie od Tesli Model 3 Long Range, ale koniecznie w
    wersji Highland.
    To jest obecnie chyba najwydajniejsze auto na rynku, jeśli chodzi o
    zużycie prądu, zachowując w miarę sensowną cenę.

    Jak okaże się że jest jeszcze zapas zasięgu, można próbować mniej
    wydajne modele (ale za to mogą być tańsze w zakupie).

    Oczywiście, nadal nie ma opcji, żeby dla mieszkańca bloku, który nie ma
    własnego prądu, to się spinało finansowo (w sensie że da się tak
    zaoszczędzić) i czasowo, w porównaniu do ice albo jakiejś hybrydy.

    Coś za coś, albo trzeba wydać na dom, albo na garaż, albo na drogie
    paliwo/prąd z publicznych stacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: