  • Data: 2024-03-13 07:53:21
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-03-2024 o 07:38, Mirek Ptak pisze:

    > No właśnie, dlatego myślę bardziej o PHEV,

    Na cholerę Ci to na trasę?
    I tak nie dojedzie na prądzie za daleko, więc dla Ciebie ma wszystkie
    minusy i elektryka i benzyniaka, bez ich plusów.

    Już chyba lepiej ładować czystego elektryka, przynajmniej będzie super
    jeździł.
    A pewnie będzie również tańszy w zakupie.

    > ale mam wątpliwości (nie
    > krytyczne, ale jednak) otóż miałem ostatnio okazję pojeździć trochę (po
    > kilka tygodni) hybrydami HEV Tucsonem i Camry i mam dziwne odczucia
    > dotyczące mocy -
    > Tucson ma 222 KM z zespołu napędowego, a Camry 218 bodaj.

    Z czego większość tych KM pochodzi z kiepskich benzyniaków, bo to się
    nie sumuje wprost.

    Porządna hybryda musi mieć tych koników ponad 300.
    Wtedy większa ich część pochodzi z mocnego silnika elektrycznego z dużą
    baterią i zapewnia porządne odczucia.