  • 11. Data: 2011-06-10 10:49:00
    Temat: Re: Zmiana ofsetu felgi
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-09 15:15, BUNIEK pisze:

    > Nie sadziłem ze da rade to zrobić, bez ingerencji w lakier reperaturki
    > szersze etc. zgłębię temat bardziej skoro jest taka możliwość.

    Nie wiem, jak się fachowo nazywa takie narzędzie, ale szukaj pod
    zaginarka nadkoli, zaginarka rantów błotników, poszerzanie błotników,
    rolowanie nadkoli itp.

    <http://allegro.pl/zaginarka-blotnikow-poszerzanie-z
    aginanie-rantow-i1544202849.html>

    <http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=57453&s
    id=bd41e071926b87addffaeab30eed582b>

    <http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=4&t=11029
    1>

    Podobno po podgrzaniu lakieru i działając z umiarem obejść się bez
    żadnego malowania.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-06-10 11:04:53
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 09/06/2011 14:13, BUNIEK wrote:

    > W serii jest nudny, poza tym zaliczam w życiu to czego nie mogłem za
    > młodu bo nie było kasy czyli personalizacja autka.

    Bo to jest nudne auto, zakładając lateksowe wdzianko na 50-letnią ciocię
    Krystynę z nadwagą nie zrobisz z niej seksownej hostessy..

    Zostaw ten wiejski tuning i odłóż na lepsze auto, albo wydaj na porzadny
    serwis..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 13. Data: 2011-06-10 11:06:42
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 09/06/2011 14:20, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Kombi nie koniecznie oznacza rodzinne toczydło :-)
    >
    > http://www.google.pl/search?q=bmw+m5+estate
    > http://www.google.pl/search?q=audi+rs6+avant

    Mnie tego mówić nie musisz, ale coś czuję, że ta korolka ma ze 100KM w
    porywach. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-06-10 11:26:10
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-06-09 18:05, A.K. wrote:

    > Pewnie :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=kZHQUkGP3T8
    > http://www.youtube.com/watch?v=_9jVxGINHoY&feature=r
    elated

    Gust zostawiamy na boku bo o tym się nie dyskutuje :-)

    Stawiam jabłka przeciwko gruszkom, że na torze będa wystarczająco
    szybkie :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-06-10 11:30:04
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-06-09 16:48, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > Syrenki uczestniczyły w rajdzie MonteCarlo - to czyni je sportowymi
    > bolidami?

    pomiędzy rodzinne toczydło a sportowy bolid istnieją pozycje pośrednie
    ;-) No i dostrzegam pewną dysproporcję pomiędzy 5L V10 a tym czymś co
    było w syrence ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2011-06-10 17:05:08
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    >Bo to jest nudne auto, zakładając lateksowe wdzianko na 50-letnią ciocię
    >Krystynę z nadwagą nie zrobisz z niej seksownej hostessy..

    Nudne jest ale nie musi, felgi, zaciski ham, ciemne szyby, i chce zalozyc
    dzienne ledy, ale to dlatego ze Corolla ma przypadłość do przepalania
    żarówek a szkoda jak się kupuje takie za 100 pln komplet, a dodatkowo nie
    bede sie musial szarpac z podswietlaniem zegarow.

    >Zostaw ten wiejski tuning i odłóż na lepsze auto, albo wydaj na porzadny
    >serwis..
    A co nie jest wiejskie, AMG, BRABUS, Abarth, MTM i kilka innych sorki ale za
    drogo.
    Na interesujące mnie auto mnie nie stać, corolla ma u mnie dożywocie :)
    Serwis tez jej potrzebny, będzie dofinansowana jeszcze przed wyjazdami
    wakacyjnymi, bo dużo km przez autkiem.

    Buniek

  • 17. Data: 2011-06-10 18:43:24
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 10.06.2011 BUNIEK <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nudne jest ale nie musi,

    Pomiedzy felga 14 a 17 calowa jest kilka rozmiarow posrednich. Z za
    dużymi kołami jest jak z za duzymi prezerwatywami. Pierwsze chwile
    autoprezentacji nie są warte późniejszych problemów. ;)

    Sprzedaj te koła, kup coś normalnego 15/16 cali.

    > felgi,

    Dobrze dobrane są jak najbardziej OK. 17 cali do auta ~100 KM jest jak
    kwiatek do kożucha

    > zaciski ham

    Proponuje skupic sie na tym aby byly sprawne.

    > , ciemne szyby,

    Jezeli tylko ktos lubi...

> [...]
    > żarówek a szkoda jak się kupuje takie za 100 pln komplet, a dodatkowo nie
    > bede sie musial szarpac z podswietlaniem zegarow.

    Mozna kupowac tansze zarowki niz 100 PLN/komplet i przejrzeć instalację
    elektryczną. Zarowki z gatunku nienajdrozszych (H7) przepalaja mi się
    mniej wiecej co 2-3 lata.

    > A co nie jest wiejskie, AMG, BRABUS, Abarth, MTM i kilka innych sorki ale za
    > drogo.

    Po pierwsze - nie popadaj w skrajności. Tak jak miedzy 14 a 17 cali tak
    miedzy Corolla E11(?) kombi a RS6 MTM jest kilka stanow posrednich.

    Po drugie nie nazywalbym Abartha (GP) drogim autem. 500 tez nie jest
    droga, jest po prostu IMHO przeplacona.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 18. Data: 2011-06-10 20:07:27
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

> [...]
    1>

    > Podobno po podgrzaniu lakieru i działając z umiarem obejść się bez

    Wez tylko poprawke na to, ze odginane/zaginane nadkola beda zdzewialy - wiem,
    bo mialem samochod, w ktorym poprzedni wlasciciel sobie pozaginal...

    Ja bym sobie darowal takie 'upiekszanie'...