eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechanikówRe: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Sun, 30 Dec 2018 20:11:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 68
    Message-ID: <q0b5a2$k8k$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl> <pv15ov$k5n$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pv188u$mfs$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pv3v9h$2ff$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv5sr4$u97$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pv9c0b$34j$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pvbku0$7d7$1@node2.news.atman.pl> <pvdu0u$mv2$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pvgicp$aqo$1@node1.news.atman.pl> <pvlvti$kid$2@node2.news.atman.pl>
    <pvmca6$u1f$3@node1.news.atman.pl> <pvoqts$9hm$1@node2.news.atman.pl>
    <q00su0$p39$1@node1.news.atman.pl> <q03cob$4v2$1@node1.news.atman.pl>
    <q05pvu$esr$1@node1.news.atman.pl> <q069c6$iof$1@node2.news.atman.pl>
    <q07gg2$llf$1@node2.news.atman.pl> <q08qqr$u5i$1@node2.news.atman.pl>
    <q0a5ej$4ta$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1546197122 20756 89.70.94.204 (30 Dec 2018 19:12:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Dec 2018 19:12:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    In-Reply-To: <q0a5ej$4ta$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647080
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-12-30 o 11:08, Cavallino pisze:

    > W przypadku limuzyn marek budżetowych możesz od razu założyć że nimi są.
    > A sportowe będą głośne, tego się nie łączy na tej półce.

    Tak podejrzewałem. To zamyka temat Kia :-( Choć sprawdzę jak jest w
    Stingerze jeśli się da.

    >> Mam tu nieco inne zdanie. Sam rozbierałem jako majsterkowicz swoje
    >> auta w celu przeprowadzenia udoskonaleń.
    >
    > No właśnie na tym polega różnica, że oni wiedzą jak się z tym obchodzić.

    Sorki - ale nie mogą wiedzieć jak się wielokrotnie obchodzić z single
    use latch. Podobnie jak nie wiedziałby jak regenerować strzykawki i igły
    jednorazowe wyrzucane przez ośrodki zdrowia. Nie wierz w taką magię.
    Przy zaczepach tego typu kilka uda się odczepić a kilka zniszczy
    połączenie - urwie plastik lub naruszy się (obetnie) plastikowy profil
    zatrzasku.

    > Inne opcje, to pogodzenie się z faktem że jest jaki jest, albo właśnie
    > tuning, żeby zbliżyć go do swoich oczekiwań.

    ... i zbliżenie się cenowe do klasy E. Po cholerę w to inwestować
    wymieniając zawieszenie, wytłumienie, skrzynię i cholera wie co jeszcze?

    >> Nie wspomnę o utracie gwarancji - no chyba, że istnieje jakiś
    >> odpowiednik AMG dla Kia.
    >
    > A czego Ci brakuje w topowej wersji Stingera?

    Na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem. Dlatego chcę go sprawdzić -
    jeśli się da. Mogę jedynie podejrzewać, co mi pasować nie będzie. Na
    liście jest (porządek w/g priorytetów):

    - głośność
    - prymitywne i/lub nieestetyczne wyposażenie wnętrza + brak ambient light
    - mechanicznie słabe i awaryjne przeniesienie napędu (interesuje mnie
    wyłącznie automat i 4x4)
    - brak distronic'a i/lub asystenta unikania kolizji
    - beznadziejne audio/video/nawigacja (nawet HK w głośnym aucie nie
    stanowi jakości)
    - obecność układu start/stop
    - relatywnie drastyczny spadek wartości auta wraz z wiekiem
    (nieopłacalna sprzedaż)
    - ekstremalnie drogie części zamienne i długie czasy oczekiwania na ich
    dostarczenie do serwisu
    - niewspółmierne zużycie paliwa / KM w relacji do aut wyższych marek,
    Wyjaśnię, że zebrałem tu skromne ale przemawiające do wyobraźni
    doświadczenia. Np. 180-konny Pasat palił więcej co 500-konny Merc. 130
    konna Nubira paliła tyle co 270-konny Merc.
    - brak elektrycznego ogrzewania (w tym kierownicy) gdy silnik jest zimy
    - bardzo mała pojemność bagażnika


    >>> Ale to musisz z rok poczekać, o ile takie będą.
    >>
    >> Już są.
    >
    > Normalnie używane, czy zajeżdżone demówki?

    Pełno ich. Widziałem nawet takie, które miało fotelik dziecięcy więc nie
    sądzę by służyło do ścigania w stylu demo. Wszystkie egzemplarze po roku
    stają się 50% tańsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: