  • 21. Data: 2010-09-15 09:08:11
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 19:57, venioo pisze:
    > Ale co - bude masz i pytasz o poszycie?

    nie chodzi o całą karoserię, wczoraj robiłem rozpoznanie rozmawiałem z
    byłym pracownikiem FSO stwierdził, że zadanie wykonalne ale zajmie sporo
    czasu potrzebna jest dokumentacja techniczna której on nie posiada i to
    podobno jest największy problem.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-09-15 09:11:00
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabrykš (czy realne)
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 22:50, J.F. pisze:
    > Realne, pod warunkami .. np zgrzewarke trzeba miec.
    > Tylko niekoniecznie oplacalne to bedzie - np rok bedziesz skladal :-)

    dzięki za wypowiedz, w gąszczu debilnych wypowiedzi kretynów jesteś
    rodzynkiem :)

    czas nie gra większej roli, koszta są ważne ale co zrobić jak się nie da
    kupić zdrowej budy :)?

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/z
    budowalem-slr,381388
    > http://motoryzacja.interia.pl/galerie/inne/mercedes-
    slr-vision,4070
    > http://www.motoforum.pl/312/vision.html
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/g
    rand-prix-spo-dla-slr,391610

    > Wszystkie ? Slupki itp ?

    oczywiście nie w jednym miejscu, ale obdzwoniłem już różne polmozbyty i
    99% części jest dostępna od ręki za śmieszne pieniądze bo się tego
    pozbywają.

    > przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
    > obdarzonego numerem VIN.

    To może być problem, a jako sam to bym wolał nie rejestrować :/

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-09-15 09:15:54
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 23:57, Tomasz Pyra pisze:

    > Dach, podłoga, słupki?

    tak wszystkie te elementy są dostępne.

    > I to nowe?

    tak nowe, oryginały, oczywiście progi osobno nie występują są w zestawie
    z całymi bokami.

    Bo jeśli używane z jakiś ciętych aut to jaki sens?

    tylko nowe, nie chce już żadnych używek.

    Kup po
    > prostu całe używane Cinquecento bez rdzy i będziesz miał wszystko gotowe.

    od jakich 2-3 lat szukam i nic.

    > Hmmm... A pytałeś w ASO? Tam ostatnio jakaś wyprzedaż części do CC chyba
    > jest, bo ceny jakieś takie niskie. Może i budy mają?

    w sumie części sporo już w aso za grosze kupiłem, mam przednie
    wzmocnienie, okulary, tylny pas, podłogę przednią, podłużnice tylne za
    wszystko dałem ok 700zł, o całą budę nie pytałem :)

    > Możesz też polować na jakimś Allegro albo forach markowych - może akurat
    > trafisz zdrowe blachy od kogoś komu zdechł silnik i dostaniesz auto za
    > grosze. Tyle że tu trzeba polować.

    non stop poluje, mało tego egzemplarze z niemiec też już są bez większej
    wartości ruda w progach, itp itd, więc nawet import stracił sens.

    > Ale przy tak tanim i popularnym aucie jak CC to raczej nie ma sensu - po
    > prostu kupujesz jakiś garażowany bez rdzy i już.

    niestety to nie jest takie proste, tutaj mnie ważna jest opłacalność, po
    prostu chce dokończyć projekt na solidnej podstawie.

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-09-15 09:41:47
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 18:22, amos pisze:

    > Fantastą może?
    >
    > --
    > amos

    myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś?

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-09-15 09:42:04
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

  • 26. Data: 2010-09-15 09:42:18
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

  • 27. Data: 2010-09-15 09:43:15
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 18:32, to pisze:
    > Co się będziesz szczypał z blachą, zrób sobie odpowiedniki z alu na
    > zamówienie. Albo może z tytanu?

    po Tobie spodziewałbym się bardziej logicznej odpowiedzi.

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-09-15 09:44:03
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

  • 29. Data: 2010-09-15 09:44:19
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

  • 30. Data: 2010-09-15 09:45:06
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-15 08:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Niestety - trzeba by "zezłomować" i zbudować SAMa ;)

    chyba, żeby kawałek prawej części podłogi zastosować w nowo budowanej
    konstrukcji :)

    --
    krzysiek82