    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomowisko europy?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 13:20:07 +0100
    <j5sblb$vag$1@mx1.internetia.pl> <j5sgrp$5lc$1@inews.gazeta.pl>
    <j5shrc$9u7$2@inews.gazeta.pl> <j5si8h$o2h$10@node2.news.atman.pl>
    <j5siu3$dg2$1@inews.gazeta.pl> <j5sj3q$o2h$11@node2.news.atman.pl>
    <j5sjdm$dg2$3@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <j5uotv$a2r$2@inews.gazeta.pl> <j5uqje$fvc$1@inews.gazeta.pl>
    <j5urgj$j15$1@inews.gazeta.pl> <j5usln$mrn$1@inews.gazeta.pl>
    <j5usql$mbr$3@inews.gazeta.pl> <j5usuv$mrn$2@inews.gazeta.pl>
    <j5utds$pkt$1@inews.gazeta.pl> <j5v2j4$e0r$1@inews.gazeta.pl>

    On 28/09/2011 13:05, Andrzej Lawa wrote:

    > Ty jesteś jakimś cholernym partyjnym rzecznikiem? Ja pytam o jedno, a ty
    > odpowiadasz na jakieś własne pytanie!
    >
    > Ponownie: dlaczego wg. ciebie WPROWADZENIE ZAKAZU na klasyczne żarówki
    > prowadzi do nieobsranych chodników?

    Prowadzi do zwiększania świadomości wśród społeczeństwa. Ty niestety nie
    potrafisz zobaczyć dalej, niż koniec własnej dupy, dlatego polskie
    społeczeństwo tarza się w gównie i wysprayowanych w penisy murach, a
    Norwegia pływa w czystych jeziorach.

    > Głównie to póki co smrodzisz ty.

    Przemilczę to.

    > No beton... "Stary" nie jest równoznaczne z "trup". To po pierwsze.

    Oczywiście, w polsce przecież same youngtimery, żaden nie dymi, żaden
    nie jeździ na opałowym, żaden nie jest z trzech pospawany.

    Bywasz czasem na planecie ziemia?

    > Po drugie: dlaczego ciągle ignorujesz ekologiczny koszt utylizacji i
    > produkcji ciągle nowych pojazdów?

    Podaj może więc te koszty utylizacji? Słychać o nich w kazdym wątku i
    zawsze to samo "są większe". O ile? Podasz jakies badania? wyliczenia?
    Przykłady? Czy będziesz dalej klepał mantrę "bo jest drożej, bo jest
    drożej".

    > Tylko skończony tępak uzna to napędzanie mody "nowy co 5 lat" za
    > działanie proekologicznie.

    Patrz punkt wyżej.

    > Człowiek zdolny do samodzielnego myślenia zauważy, że jest to tylko i
    > wyłącznie nabijanie kabzy producentom.
    >
    > [ciach pitolenie nie na temat]

    Ano tak, lobby żydowskie.

    --