  • Data: 2012-12-21 12:28:52
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wystukał, co następuje:

    > To po co im telefon :-) Urządzenia do smsowania potrzebują. Nieważne,
    > to nie zmienia zupełnie użyteczności informowania o obecności. Kwestia
    > czy akurat chcesz być widoczny czy nie. I to komunikatory np w
    > smartfonach mają w odróżnieniu od telefonów używanych do smsowania.

    /you've hit the nail/ :)
    Ja nie chcę! I wydaje mi się, że większość osób nie chce... weź na przykład
    boom na semi-komunikatory (whatsapp, viber, etc) - jedna rzecz, że bazują na
    numerze jako identyfikatorze więc promują prostotę ale z drugiej strony
    właśnie nie informują o statusie kontaktów.

    > Pisałem, że oznacza się podczas czytania :-) Ręcznie, czyli np spacją
    > ... samo wyświetlenie się na ekranie nie wystarcza.

    A, najczęściej jak wspomina się od "odczytaniu" to w konteście otworzenia
    wiadomości jako takiej a nie explice oznaczania flagi :)
    (jest nadzieja! ;) )

    > Skoro udało się oznaczyć jako przeczytane to nie powinno stanowić
    > problemu odwrócenie tego.

    klucz - "nie powinno" - nawet w takim androidzie nie ma systemowej
    możliwości oznaczania sms jako nieprzeczytanego! Jest jedna aplikacja, ale w
    ostatnich wersjach androida powoduje błędy. Tymczasowo chwalę sobie gosmspro
    +jego widget który pozwala mi przeczytać całą wiadomość i dopóki nie
    odpowiem wisi ona jako nieprzeczytana.

    > A to Ty zmierzasz w kierunku flagowania jakie jest w Outlooku, że można
    > ustawić sobie przypomnienie. Luzik, nadal da się zrobić małym nakładem
    > sił. Wyobrażam sobie, że oprócz Pogaduszek coś jeszcze musi oferować
    > podobne możliwości. Nie widzę zupełnie takich możliwości w telefonach z
    > funkcją SMS.

    Tak, Outlook i praktycznie każdy szanujący się program pocztowy (przy czym
    trzeba rozróżnić przypomnienie o wiadomości od trzymania jej jako
    nieprzeczytanej - inbox robi wtedy za swoisty to-do, imho wygodne).
    Jak napisałęm wcześniej - jedna rzecz, że technicznie *nie powinno* to być
    skomplikowane w implementacji (rzecz jasna zakładając sensowną konstrukcję
    aplikacji) a druga to to, że mimo wszystko opcja nie jest popularna.