  • Data: 2012-12-23 15:38:29
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-17 15:25, Bydlę pisze:

    > Masz. Zawsze jest jakaś. :-) Ale tu chodzi o to, że NIC nie może cię
    > zaskoczyć, bo przed podpisaniem umowy ją czytałeś, więc wiedziałeś na
    > co się godzisz. I tu idziemy do punktu drugiego...

    > Ależ piętnuj - ale nie oskarżaj się o to, że najpierw się zgodziłeś na
    > dane rozwiązanie, a potem cię ono zakoczyło.
    > Bo to chluby nie niesie...

    > Teoria:
    > -
    > czytasz opis usługi, jej regulamin, zgadzasz się na wszystkie warunki
    > - obstalowujesz i płacisz.
> [...]

    Nie ma, łącza radiowe są limitowane i przyznane kilku operatorom. Chcesz
    mieć telefon, czy mobilny net, a więc nie masz wyboru - nie ma
    alternatywy - musisz zaakceptować ich dyktat.. Moim zdaniem jest to
    niedopuszczalne q*two, że na takie monopolistyczne praktyki zezwalają im
    "nasi" rzecznicy, takie czyli podpisujesz wyśrubowany dyktat, albo
    zostajesz z niczym.

    Nie siebie oskarżam i piętnuje. Terroryzmowi monopolistycznych
    kapitalistów mówię NIE!

    Praktyka

    Nie mam wyboru, to jeden kapitalistyczny kartel - wszyscy operatorzy
    dyktują takie same warunki. Zawłaszczyli eter i są panami naszego
    zaistnieć w sieci bądź nie.