  • Data: 2012-12-28 18:34:02
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "W" <w...@w...pl>

    > Może tak, może nie - z mojej perspektywy "technologia" to tylko
    > uzupełnienie, pewna alternatywa, która właśnie dzięki 'skrzywieniu' jest
    > atrakcyjna... bo jeżeli ktoś by mi narzucił "pełnokrwiste wideo z
    > interakcją" to ja to mam gdzieś i wolę się spoktać na żywo...

    I tak wolisz, ale telefonu używasz to niby czemu miałbyś nie używać
    wideotelefonu albo komunikatora w telefonie.

    > używasz sms?

    Tak sobie

    > j/w? Jak już konkretnie chcesz się uśmiechnać to rusz 4 litery i po prostu
    > zaproś rozmówcę na kawę/spacer...

    Po co mi spacer ? Chodzi o to, bym ja wyglądał dla moich odległych w danym
    momencie znajomych na otwarty na rozmowę lub nie by oni mogli zadzwonić w
    odpowiednim dla mnie momencie i odwrotnie, bym ja widział kiedy moi znajomi
    są otwarci na rozmowę ze mną.

    > Tia... "powszechnie oczekiwana" zupełnie przypadkowo przywodzi na myśl
    > "miliony much" i lata 'świetności IE' - było dobrze i działało więc po co
    > zmieniać? ;)

    Dalej tak jest. IE ma się dobrze, rozwinął się i zasadniczo nie ma problemu.

    > ee? Opera Mail/m2, Thunderbird, Evolution, iScribe (więcej desktopowych mi
    > teraz na szybko do głowy nie przychodzi), nawet webmaile Gmail/Hotmail to
    > mają. Jaki program nie ma Twoim zdaniem takiej opcji?

    Przypomnienia ? Nie śledzę wielu programów, ale wydawało mi się, że nie
    miały. Nie wątpię, że te które ze sobą konkurują mają, ale to tak dla zasady
    a nie konkretnej potrzeby.

    > Bo niektóre aplikacje są ułomne i przenoszenie między folderami jest
    > katorgą
    > (zwłaszcza jak jakiś serwis implementuje taki IMAP wg swojego widzimisie i
    > czasami przenoszenie może powodować dalszy bałagan?).

    Po to jest wybór

    > Ponadto nieprzeczytane
    > wiadomość najczęściej generują też ładne powiadomienie (a raczej ciągle
    > wyświetlają) o x nieprzeczytanych wiadomości.

    Jak nie zostały przeczytane to w czym problem ?

    > W przypadku takich sms zapewne wątpliwe jest, ze w ogóle masz foldery do
    > których mógłbyś przenieść wiadomość..

    No ale co temu przeszkadza ? Ja i tak porównywałem sms'y do komunikatorów a
    poczta to zaszłość, można wysłać załącznik komunikatorem jak już naprawdę
    chce się wysłać coś dłuższego.

    > Mimo wszystko mało kiedy kieruję się tym co potrzebuje cała populacja bo
    > doświadczenie uczy, że populacja równa do najmniejszej potrzebnej
    > funkcjonalności.

    To sobie napisz własny program :-)