  • Data: 2012-12-20 20:32:54
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wystukał, co następuje:
    > Po to, byś nie musiał pisać sms'a tylko zadzwonił kiedy druga osoba ma
    > czas

    Ale, ale, ale... może niektórzy nie lubią dzwonić? :> (serio! ~2k sms vs 2
    minuty rozmów w moim przypadku ;] )

    > SMS w telefonie ? Po co to komu ? Skrzynka głosowa, ok, ale jeszcze
    > trzeba akurat chcieć się nagrać a telefon jest zasadniczo do tego, by z
    > kimś porozmawiać. Komunikatory też eweoluują w stronę komunikacji
    > głosowej. Niejaki WpKontakt miał to z 10 lat temu.

    j/w? ;)

    > Pierwszy z brzegu, który przyszedł mi do głowy to Pogaduszki. Nowe
    > wypowiedzi są wyróżniane a przeczytanie usuwa to wyróżnienie. Jest więc
    > mniej więcej to, co chcesz.

    No własnie nie jest! Chcę móc przeczytac wiadomość i albo ręcznie oznaczyć
    jako przeczytaną, albo jak robi się to automatycznie móc oznaczyć ją jako
    nieprzeczytaną, żeby wisiała mi w skrzynce odbiorczej/było powiadomienie a
    ja mógł odpisać później i żeby nie zapomnieć, aby to zrobić.