-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: qnick <a...@p...eu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
Date: Wed, 24 Oct 2012 20:37:13 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 61
Message-ID: <k69cgs$gpg$1@usenet.news.interia.pl>
References: <k5qsd7$3ed$1@news.task.gda.pl>
<50812635$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<k5r9gd$qh6$1@node2.news.atman.pl>
<50813d21$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
<k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
<k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
NNTP-Posting-Host: eaq73.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1351103836 17200 83.22.180.73 (24 Oct 2012 18:37:16
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Oct 2012 18:37:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
X-Antivirus: avast! (VPS 121024-0, 2012-10-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469894
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-24 14:31, Gotfryd Smolik news pisze:
>
> Pytanie jest takie: czy przegląd można *przerwać*?
Zgodnie z prawem nie można przerwać bo :
"Dane identyfikacyjne pojazdu po porównaniu stanu faktycznego z danymi
zawartymi w dowodzie rejestracyjnym pojazdu lub odpowiadającym mu
dokumencie niezwłocznie zamieszcza się w rejestrze "
A identyfikacja to pierwsza czynność jaką robisz, a jak wpiszesz to już
skasować nie można w każdym programie działającym na SKP. Pozostaje
kwestia tego ile to jest niezwłocznie :) W praktyce bywa z tym różnie
>
> Inaczej mówiąc, czy wolno zrobić tak, że przeglądasz, przeglądasz,
> ustalacie że "reszta jutro", klient sobie jedzie (co ma w papierach,
> "auto w trakcie przeglądu"?), wraca następnego dnia - i kończycie?
j.w. bo :
"4. Po zakończeniu przeprowadzania badania technicznego pojazdu
uprawniony diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisu o wyniku tego badania
do rejestru badań technicznych pojazdów, zwanego dalej ,,rejestrem", a
także dokonuje wpisu do dowodu rejestracyjnego pojazdu albo wystawia
zaświadczenie z badania technicznego pojazdu."
Przegląd możesz zakończyć tylko pieczątką w dowodzie lub wystawieniem
zaświadczenia z badania.
>
> Spory o to, czy - w razie nie dość jasnego wyrażenia przez
> ustawodawcę - lista czynności jest otwarta, zamknięta czy
> wykluczająca (znaczy coś spoza listy powoduje wykluczenie)
> są zawsze ciekawe ;)
> IMVHO, do wykluczenia potrzebny byłby dodatkowy "hak"
> w przepisie (np. zakaz przerywania, który nasunął mi się
> wyżej, oczywiście tylko w roli przykładu takiego "haka").
Wyrażenie jest jasne tylko nie wszyscy mają zdolność czytania ze
zrozumieniem i nie rozróżniają słów pomiar oraz pomiar i regulacja. Przy
pierwszym robisz TYLKO pomiar a przy drugim możesz wyregulować dodatkowo
niestety przy światłach jest tylko pomiar.
>
> Inny "hak" - że po rozpoczęciu badania trzeba wystawić zaświadczenie
> (pozytywne lub negatywne), widzę że też był poruszony, ale nie został
> literalnie wyrażony, niniejszym to czynię :)
> Oczywiscie w celu dowiedzenia się, czy ten "hak" ma podstawy prawne.
>
> pzdr, Gotfryd
Raczej po zakończeniu badania i nie zawsze zaświadczenie, jak jest
miejsce na wpis w dowodzie to wtedy bijesz stempel do dowodu i tylko
stempel. Zaświadczenie wystawiasz zawsze nawet jak podbijasz dowód
rejestracyjny tylko dla trolejbusu :)
Pozdr qnick
--
Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.12 21:02 qnick
- 24.10.12 21:04 Tom N
- 24.10.12 21:12 qnick
- 24.10.12 21:16 Filip
- 24.10.12 21:19 qnick
- 24.10.12 21:24 qnick
- 24.10.12 21:33 Tom N
- 24.10.12 21:34 Filip
- 24.10.12 21:42 Tom N
- 24.10.12 21:44 qnick
- 24.10.12 22:12 qnick
- 24.10.12 22:23 qnick
- 24.10.12 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 24.10.12 22:31 qnick
- 24.10.12 22:44 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)