  • Data: 2012-10-24 21:44:44
    Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Od: qnick <a...@p...eu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-24 21:34, Filip pisze:
    > W dniu 2012-10-24 20:13, qnick pisze:
    >> W dniu 2012-10-24 12:36, Filip pisze:
    >
    > Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
    >
    >>> W dniu 2012-10-23 17:22, qnick pisze:
    >>

    >>> Ale pocenie się to właśnie wyciek!
    >>
    >> Z już nieaktualnego dziennika nr 155
    >>
    > A z aktualnego?
    Kontrola organoleptyczna :
    Nadmierny wyciek dowolnego płynu, który może zagrażać środowisku lub
    bezpieczeństwu innych użytkowników drogi.

    Jeszcze większe pole do swobodnej interpretacji co oznacza słowo
    nadmierny :)

    > Zawsze gdy jest pocenie się jest wyciek.

    Wyciek jest następstwem zapocenia najpierw się poci a potem cieknie.
    Zapocenie można określić jako niewielki wyciek lub początek wycieku.

    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !