-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
Date: Mon, 18 Jul 2011 13:51:33 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 39
Message-ID: <j016o6$lvl$1@news.onet.pl>
References: <ivsgev$tj2$1@mx1.internetia.pl> <ivvcev$2ai$1@inews.gazeta.pl>
<j00p85$mab$1@inews.gazeta.pl> <4...@p...pl>
<j00qsa$rdj$1@inews.gazeta.pl> <j00tk5$c5s$1@news.onet.pl>
<j00uba$8pd$1@inews.gazeta.pl> <j00ugj$gg7$1@news.onet.pl>
<j00vop$d25$1@inews.gazeta.pl> <j01066$ns8$1@news.onet.pl>
<j014e2$rqm$1@inews.gazeta.pl> <j014kf$bai$1@news.onet.pl>
<j015r7$2uk$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: acf137.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310989894 22517 83.25.57.137 (18 Jul 2011 11:51:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 11:51:34 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j015r7$2uk$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110718-0, 2011-07-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2385893
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tengu" <t...@g...wytnij.to.pl> napisał w wiadomości news:
>>> Standardowa szerokość pasa ruchu na większości dróg w Polsce wynosi
>>> 3-3,5 metra
>> Mierzyłeś?
>
> To nie są tajne dane. Jakbyś ruszył głową, to byś sam je sobie wyszukał w
> sieci. Standardowa szerokość pasa ruchu dla drogi krajowej wynosi 3,5
> metra.
Po pierwsze - dotyczy dróg nowo budowanych i remontowanych - czyli
znakomitej MNIEJSZOŚCI dróg w naszym kraju.
Po drugie - to że coś jest standardowe, nie oznacza że jest nagminnie
spotykane.
Po trzecie - zgadzam się, że na standardowo na polskich drogach nie ma
możliwości wyprzedzania środkiem ANI poboczy nadających sie do jazdy, jeśli
jeszcze to do Ciebie nie dotarło.
>
>> Standardowo brak też szrokich poboczy asfaltowych, więc nie o takich
>> drogach mowa.
>
> To co pisałem, dotyczy również dróg z asfaltowym poboczem.
Owszem.
To co ja pisałem również.
> Po prostu nie masz racji pisząc:
> "ale przytulenie się do marginesu (aut jadących w obu kierunkach)
> zazwyczaj załatwia sprawę w 100% - poboczy nie buduje się z reguły na
> wąskich drogach."
Po prostu Ty nie masz racji zaprzeczając, albo nadal nie rozumiesz co
przeczytałeś.
Innej opcji niet.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.11 13:57 Tengu
- 18.07.11 13:59 Cavallino
- 18.07.11 14:02 Andrzej Ława
- 18.07.11 14:04 Artur\(m\)
- 18.07.11 14:14 Przemysław Czaja
- 18.07.11 14:27 Tengu
- 18.07.11 14:24 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 14:41 Tengu
- 18.07.11 14:42 Rychu
- 18.07.11 14:38 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 14:31 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 14:34 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 15:03 J.F
- 18.07.11 15:09 jarek d.
- 18.07.11 15:17 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=