  • Data: 2021-09-10 17:04:09
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2021 o 14:50, J.F pisze:

    > A tlumaczenie "nie mam gdzie zaparkowac drugiego" jest zle?

    A nie ma gdzie? Ktoś przegania jak już sobie stoi? Problem może być ze
    znajdywaniem miejsca na ten pierwszy, którym się jeździ, ale ten drugi
    raz postawiony nie sprawia problemu bo nie trzeba go codziennie parkować.

    > Ewentualnie - przyzwyczaili sie, ze samochod jest uniwersalny, i taki
    > chca miec, po co im dwa :-)

    Uniwersalne są duże, źle się parkuje.

    > Ze sklepu. Stoly nie sa znow takie drogie :-)

    Ale skąd :-)

    > Znajomi czasem wynajmowali sale, zeby sobie np pograc w kosza.
    > Sa tez silownie.

    Wymyślasz. Życie ma być łatwe i przyjemne :-)

    > Byle nie bylo tak, ze pracownik gra, zamiast pracowac :-)

    No to właśnie są różne scrumy i się toczy jakoś.

    > Moze tez w ramach cwiczen przyniesc np zakupy biurowe :-)

    Kojarzę jak to pracowałem w firmie produkcyjnej. Ludzie tam zawsze mieli
    na względzie by sprawiać wrażenie zajętych.

    > Hm, a to tam IMO z reguly jest prad.

    Najwyraźniej nie.

    > Po tym w Warszawie.
    >
    > https://motofocus.pl/informacje/nowosci/88650/wybuch
    -samochodu-elektrycznego-splonelo-prawie-50-aut

    > Ha, a to nie jedyny
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-pozar-el
    ektrycznego-bmw-na-pulawskiej-auto-splonelo-doszczet
    nie-5141621

    > I co - wpuszczac elekryki do garazu, czy lepiej nie?
    >
    > A kto zaplaci za straty ? :-)

    Ubezpieczyciel :-)

    > Co spoldzielnia, to obyczaj.
    > Ale po co komu analogowy AZART ?
    > Do radia ?

    No to jedno zastosowanie by się jeszcze znalazło.

    > No to nauczyc sie demokracji i przycisnac prezesa :-)

    Ale co mi to teraz da jak sobie zrobiłem własny?