  • Data: 2021-09-10 17:17:42
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2021 o 16:15, heby pisze:

    > Ma ładować na postoju w korku, nie napędzać. jesli trafiłeś na korek na
    > autostradzie, to 3kW powinno wystarczyć do odnowienia energii z
    > podjazdów co kilka minut + mała klima.

    Takoż do ich napędu wystarcza więc to moim zdaniem nie ma sensu,
    komplikuje konstrukcję samochódu a kwestia jest tylko by było gdzieś
    gniazdko.

    > Nie. Pod sklepami. Pod biurami. Pi x drzwi tyle.

    A co jest poza sklepami i biurami w mieście?

    > Chętnie udostepnie moje. Tylko niech powstanie system rozliczania
    > "wirtualnego". Abym nie widział faktur.

    Ale gdzie tu problem? Faktura to normalny dokument płatniczy. Systemy
    płatności są w przeróżnych formach. Można własny zrobić. Ja tylko nie
    widzę gotowca. No i chyba nie możesz tej energii sprzedawać bez
    koncesji. Pozostawałoby użyczać np. na zasadzie wymiany między
    użytkownikami jakiegoś większego systemu udostępniania gniazdek. Da się
    zrobić, ale ... no właśnie nie widzę gotowca, że sobie zwykły ludzik
    wystawi gniazdko i będzie świat korzystał.

    > To tylko problem informatyczno-logistyczny. Nie ma tu wielkich technologii.

    Skoro nie ma to czemu nic nie proponujesz?