  • Data: 2021-09-07 18:33:14
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 19:23, heby pisze:

    > Mało mnie obchodzi Dacia po obejrzeniu kilku samochodów z tej stajni.

    Jeździłeś? Może jeszcze nowym sandero?
    A czym jeździsz?
    Ja Sedici JTD 7,5 litra po mieście.
    Wcześniej miałem Yarisa D4D - 5,5 po mieście.

    Pochwal się. Masz miałeś tylko elektryki? nie wstydź się ;-)

    > Ale może ktoś inny kupi. Sandero, mimo prymitywnej konstrukcji, znalazł
    > nabywców.

    Bo najtańszy na rynku. Zapodaj jakiś inne kupowane z innego powodu.

    > To jest dokładnie tyle samo, co za spalinowy samochód z dolnej półki.

    Siedziałeś w tym aucie?

    > Darmowe paliwo na dachu.

    W dzień. Elektryki się tankuje w nocy.

    > Toteż i mam LPG w moim bolidzie. To najlepsze co mogę zrobić dla
    > ekologii i własnego portfela.

    OOOO To Ty napisałeś

    > Meleksa chętnie bym kupił na zakupy, o ile cena będzie adekwatna do
    > możliwosci i bezpieczeństwa. Nie jest. Więc raczej nie kupię.

    To masz/miałeś/będziesz miał/marzysz ???

    Coś Ci się posypała narracja. Fotowoltaikę pewnie też masz tuż tuż na
    dachu ;)