  • Data: 2021-09-08 06:15:15
    Temat: Re: Ziew...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2021 o 22:41, heby pisze:

    > W argumentacji - zasadnicza.
    >
    >> Produkują więcej.

    Żadna - to już bardzij "globalnie" można liczyć śmieci. Podobno jak
    wrzucisz do rzeki to znikają;) Co2 nie zniknie tylko dlatego, że liczysz
    globalnie.

    > Nie kojarzę badań naukowych pozwalajacych wyprowadzić tą tezę.

    Poszukaj. Było tego sporo.

    > Widziałem
    > już kilka, wszystkie różne i wyprowadzały rózne wnioski. To nie jest
    > łatwo policzyć.

    Nie tak znowu trudno. Węglowozy są na węgiel:P Sprawdź sobie tramwaje
    kontra autobus, albo jeszcze lepiej trolejbus, bo tramwaj ma mniejsze
    opory ruchu.

    > Ale w takim Czadzie mogą mieć niej samochodów niż w PL. Niektórych nie
    > warto brać pod uwagę, ich wkłąd w ocieplenie jest większy w pierdzeniu
    > krów.

    Czadu może nie, ale USA, indii i chin już tak.

    > Opór jest. Będzie lepiej.

    Tak tak - wynajdziemy zimną fuzję i będziemy odzyskiwać cwęgiel z
    powietrza:P

    > To wymagało by dowodu jakiegoś. Nie znam takiego. Jak się pojawi,
    > zmienie zdanie. Na razie mam zdanie "nie wiadomo, bo nie widziałem
    > takich wsniosków w poważnych pracach naukowych".

    Szukaj.

    > Wtedy kraje bardziej rozwinięte bedą już na nich jeździć a my bedziemy
    > złomować kilka milionów passerati. Tym razem Ukraina ich nie weźmie.

    To będziemy - co w tym niezwykłego. I tak złomujemy.
    --
    Shrek