  • Data: 2021-09-04 23:50:59
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/09/2021 22:05, m4rkiz wrote:
    > Ale o czym ty do mnie w ogóle...

    O argumencie, że wszyscy zginiemy przez zdzierane opony z elektryków.

    Ale czekaj! Przeciez to genialna podstawa nastepnej teorii spiskowej!

    _Master_ !

    Zadanie!

    Rozwinąc teorię biliardów ton gumy z kół elektryków i powiązać z
    czyrakami mnogimi na tyłku. Tam musi wyjśc jakaś korelacja. Potem będzie
    juz z górki, zrobi się jakiś profila na fejsie, wrzuci filmik z fotką
    biednej dziewczynki z misiem patrzącą w skłąd opon i pojechane!

    > bo elektrownie
    > zazwyczaj nie stoją w centrum.

    I wiat[e]r nie wieje. Jak naprodukują syfu to opada na pobliską hałdę ;)