  • Data: 2021-09-05 00:36:15
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2021 o 00:09, heby pisze:

    > ... proces znacząco przyśpieszany neutronami z innych rozpadów.
    >
    > Zdałem?

    Nie jest w każdym razie oczywiste, że gospodarowanie uranem jest bezpieczne.

    > Zabawne. W mojej okolicy (setki domów) do drugi dom ma instalacje
    > 3-5kWp. Wielu ma 10kWp.
    >
    > Mozliwe, że przespałes jakąs mała rewolucję. Zdarza się najlepszym,
    > nawet prezesom.

    A ja nic nie pisałem że nie ma paneli. Pisałem, że nie ma elektryków do
    tych paneli. Na przykładzie mojego kolegi. Ale możesz się przejść po
    tych wszystkich domach z panelami wokół Ciebie i dokładniej to zbadać.

    > Wiec nie są naukowe.
    >
    > Być może mylisz z dostępem płatnym. Ale jeśli coś nie jest dostępne
    > publicznie, to nie jest to nauka. Jeśli nie są dostepne publicznie, to
    > nie są nauką.

    Potrafisz podać jakiś artykuł naukowy tak byśmy wszyscy mogli go przeczytać?