  • Data: 2021-09-05 00:51:59
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 00:36, ii wrote:
    > Nie jest w każdym razie oczywiste, że gospodarowanie uranem jest
    > bezpieczne.

    W sensie że uran jest niebezpieczny? Bo ja myślałem że ból dupy jest o
    odpady z rozpadu uranu, które głównie nie są uranem, tylko czymś
    znacznie gorszym.

    Ale mniejsza o to czy uran to uran.

    Co zrobic z odpadami, pytasz?

    Od dawna wiadomo, rozcieńczać w oceanie.

    Japończycy właśnie przeprowadzają taki eksperyment i efekty są bardzo
    interesujace. Nie zaobserwowano świecenia ocenu, nie ma ryb z dwoma
    głowami, ludzie na około żyją a nie pomarli w męczarniach, krowy się
    cielą, koty nie rodzą psów, chipy w szczepionkach działają, życie w normie.

    No ale my nie mamy oceanu. Co za kraj, zawsze wiatr w oczy...

    Innymi słowy bardziej bym się martwoł co zrobić z tysiącami ton pyłu z
    elektrowni węglowej filtrowanymi m.in. przez moje płuca niż 100kg
    odpadów z reaktora które można zakopać pod Radomiem i nikt sie nie dowie.

    > A ja nic nie pisałem że nie ma paneli. Pisałem, że nie ma elektryków do
    > tych paneli.

    Bo wiadomy element zsabotował milion aut eletrycznych jakie mają być za
    3 lata. To się nie dziw.

    > Na przykładzie mojego kolegi. Ale możesz się przejść po
    > tych wszystkich domach z panelami wokół Ciebie i dokładniej to zbadać.

    Pod kilkoma znalazłem już elektryki. Jedna tesla, kilka Leaf i jakiś
    niezidentyfikowany z rysunkiem wtyczki (chyba z ING) parkują sobie w
    domkach z panelami na dachu.

    Innymi słowy coś się dzieje. Za mało, ale każda rewolucja tego typu ma
    duża inercję która na początku przeszkadza.

    > Potrafisz podać jakiś artykuł naukowy tak byśmy wszyscy mogli go
    > przeczytać?

    Nie. W sensie: jakiś potrafię, ale nie w temacie w którym podpiera się
    onet. To ich zadanie, nie moje, weryfikować dane wejściowe do wypocin i
    opierać je o naukę a nie plotki. Jeśli tego nie robią to nie warto tego
    bełkotu czytać. Jeśli to robią, to muszą być publicznie dostępne a dobra
    praktyka nakazuje dać linki do artukułu naukowego. Skoro go nie podali,
    to nie opierali się o naukę albo są leniwymi dupkami. To drugie jest
    dośc prawdopodobne.