  • Data: 2021-09-05 00:09:25
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 00:05, ii wrote:
    > Okres połowicznego rozpadu uranu to ...

    ... proces znacząco przyśpieszany neutronami z innych rozpadów.

    Zdałem?

    > Pytanie ilu właścicieli paneli ma samochody elektryczne. Kolega ma
    > panele, ale wcale nie zamierza kupować elektryka.

    Zabawne. W mojej okolicy (setki domów) do drugi dom ma instalacje
    3-5kWp. Wielu ma 10kWp.

    Mozliwe, że przespałes jakąs mała rewolucję. Zdarza się najlepszym,
    nawet prezesom.

    > Artykuły naukowe nie są dostępne publicznie.

    Wiec nie są naukowe.

    Być może mylisz z dostępem płatnym. Ale jeśli coś nie jest dostępne
    publicznie, to nie jest to nauka. Jeśli nie są dostepne publicznie, to
    nie są nauką.