    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Zielone światło. Ponownie.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <p7u9p1$4b5$1@node2.news.atman.pl> <p7vsm6$aak$1@news.mixmin.net>
    <p830u0$2vs$1@node1.news.atman.pl>
    <n...@i...dyndns.org.invalid>
    <p83j5g$kuc$1@node1.news.atman.pl> <p83ui0$8u8$3@node2.news.atman.pl>
    <p86lhg$lq9$1@node1.news.atman.pl> <p86ojf$vtf$6@node1.news.atman.pl>
    <p86qla$qma$2@node1.news.atman.pl>
    <5aa7042e$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    <p89ae4$9pp$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa867b8$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8br06$lbi$2@node1.news.atman.pl>
    <5aa981b1$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8bvl7$p5f$1@node1.news.atman.pl>
    <18ja3qxq0lmuw.1gs3hw9mp3jku$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 14 Mar 2018 22:48:44 +0100

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 21:58:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kiedys widzialem - jest przepis zabraniajacy parkowania tylem do
    > budynku ... ale gdzie jest ? A moze byl ?

    Raczej takiego nie ma i pewnie nie było.
    Jest coś podobnego, że tyłem nie wolno parkować na chodniku.

    Art. 47. 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego
    boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego [...]

    > I moja aktualna zagadka - uliczka po prawej jest oznakowana tablica
    > "droga pod zarzadem spoldzielni mieszkaniowej X".
    > Pojazdy z niej wyjezdzajadace maja pierwszenstwo ?

    Zależy czy jest to droga publiczna (do sprawdzenia w wykazie dróg
    publicznych miasta, lub w wydziale ksiąg wyeczystych miejscowego sądu), bo
    sama tablica jeszcze niczego nie przesądza.

    Pewnie jednak nie jest to droga publiczna i wyjeżdżacy z niej włączają się
    do ruchu.