eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZielona strzałka.Re: Zielona strzałka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zielona strzałka.
    Date: Mon, 17 Oct 2016 13:45:59 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <nu2dlm$t8o$9@node2.news.atman.pl>
    References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
    <ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl>
    <h...@4...com>
    <nu0oqj$lf3$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@4...com>
    <nu1pe8$o88$1@node1.news.atman.pl> <nu21q0$rl8$1@node2.news.atman.pl>
    <nu22jp$qu$1@node1.news.atman.pl> <nu23l9$tbc$1@node2.news.atman.pl>
    <nu24bg$t8o$1@node2.news.atman.pl> <nu2541$utq$1@node2.news.atman.pl>
    <nu28eq$t8o$4@node2.news.atman.pl> <nu28lt$2k5$1@node2.news.atman.pl>
    <nu2an9$t8o$5@node2.news.atman.pl> <nu2bvu$5sq$1@node2.news.atman.pl>
    <nu2cm7$t8o$7@node2.news.atman.pl> <nu2d01$6sm$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1476704758 29976 83.142.198.226 (17 Oct 2016 11:45:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2016 11:45:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <nu2d01$6sm$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590125
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.10.2016 o 13:34, Liwiusz pisze:

    >> Kiedy właśnie o tym.
    >
    > Nie. Dyskusja jest o takim głupim czyimś stwierdzeniu " w zależności od
    > tego co się świeci na sygnalizatorze, oznacza to stój lub stój."

    Przecież właśnie to oznacza.

    >> historycznej. Nie ma powodu, żeby skoro nie ma pociągu to dać zielone. W
    >
    > Każdy system czasem się psuje. Również ten, co będzie dawał zielone
    > światło.

    I właśni dlatego jest tak ważne, żeby zepsuty system nie wskazywał
    "zielonego" co próbuję ci uświadomić. Jest to najbardziej fundamentalny
    błąd jaki można popełnić projektując automatykę bezpieczeństwa. Teraz
    rozumiesz?

    Wskaż mi drugą taką samą absuradlną sytuację, gdzie w razie awarii
    sygnalizacji bezpieczeństwa sygnalizator ustawia się domyślnie jako
    "zielony".

    Nie dogadamy się, bo ja mówię o projektowaniu "fail safe" a ty o
    polityce "double check". Z tym że polityka double check to co innego,
    niż pomysł, pierwszy sygnalizator w pozycji "ok" będzie wkskazywał tak
    naprawdę "albo ok, albo mamy awarię" i nie da się tego usprawiedliwiać w
    żaden sposób - jest to bez sensu, skrajnie niebezpieczne i tylko dlatego
    że układający przepisy kolejowe mają to w dupie istnieje już drugie
    stulecie w swojej poronionej formie. Forma ta była akceptowalna w XIX
    wieku - od tego czasu technika poszła naprzód.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: