-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielona strzałka.
Date: Mon, 17 Oct 2016 13:45:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <nu2dlm$t8o$9@node2.news.atman.pl>
References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
<ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl>
<h...@4...com>
<nu0oqj$lf3$2@node2.news.atman.pl>
<3...@4...com>
<nu1pe8$o88$1@node1.news.atman.pl> <nu21q0$rl8$1@node2.news.atman.pl>
<nu22jp$qu$1@node1.news.atman.pl> <nu23l9$tbc$1@node2.news.atman.pl>
<nu24bg$t8o$1@node2.news.atman.pl> <nu2541$utq$1@node2.news.atman.pl>
<nu28eq$t8o$4@node2.news.atman.pl> <nu28lt$2k5$1@node2.news.atman.pl>
<nu2an9$t8o$5@node2.news.atman.pl> <nu2bvu$5sq$1@node2.news.atman.pl>
<nu2cm7$t8o$7@node2.news.atman.pl> <nu2d01$6sm$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1476704758 29976 83.142.198.226 (17 Oct 2016 11:45:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2016 11:45:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <nu2d01$6sm$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590125
[ ukryj nagłówki ]W dniu 17.10.2016 o 13:34, Liwiusz pisze:
>> Kiedy właśnie o tym.
>
> Nie. Dyskusja jest o takim głupim czyimś stwierdzeniu " w zależności od
> tego co się świeci na sygnalizatorze, oznacza to stój lub stój."
Przecież właśnie to oznacza.
>> historycznej. Nie ma powodu, żeby skoro nie ma pociągu to dać zielone. W
>
> Każdy system czasem się psuje. Również ten, co będzie dawał zielone
> światło.
I właśni dlatego jest tak ważne, żeby zepsuty system nie wskazywał
"zielonego" co próbuję ci uświadomić. Jest to najbardziej fundamentalny
błąd jaki można popełnić projektując automatykę bezpieczeństwa. Teraz
rozumiesz?
Wskaż mi drugą taką samą absuradlną sytuację, gdzie w razie awarii
sygnalizacji bezpieczeństwa sygnalizator ustawia się domyślnie jako
"zielony".
Nie dogadamy się, bo ja mówię o projektowaniu "fail safe" a ty o
polityce "double check". Z tym że polityka double check to co innego,
niż pomysł, pierwszy sygnalizator w pozycji "ok" będzie wkskazywał tak
naprawdę "albo ok, albo mamy awarię" i nie da się tego usprawiedliwiać w
żaden sposób - jest to bez sensu, skrajnie niebezpieczne i tylko dlatego
że układający przepisy kolejowe mają to w dupie istnieje już drugie
stulecie w swojej poronionej formie. Forma ta była akceptowalna w XIX
wieku - od tego czasu technika poszła naprzód.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.16 13:52 Liwiusz
- 17.10.16 13:56 Shrek
- 17.10.16 14:05 Liwiusz
- 17.10.16 15:34 SW3
- 17.10.16 15:43 SW3
- 17.10.16 15:46 Poldek
- 17.10.16 15:51 SW3
- 17.10.16 15:55 Shrek
- 17.10.16 16:01 Shrek
- 17.10.16 16:02 SW3
- 17.10.16 16:05 Shrek
- 17.10.16 16:18 masti
- 17.10.16 16:22 Shrek
- 17.10.16 17:48 re
- 17.10.16 18:40 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=