  • Data: 2012-02-24 14:05:18
    Temat: Re: Zgrywanie zdjęć w podróży- pomysły?
    Od: NiusOnly <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-24 14:29, VomitroN pisze:

    > I tak predzej czy pozniej skonczysz na rozwiazaniu, ktore ci podalem na samym
    poczatku. A ktorego pewnie nawet nie przeczytales.
    > Czyli albo databank a'la NextoDI: http://www.youtube.com/watch?v=LQ83AkgVFFQ
    > Albo jakas tansza wersja a'la DIGIMATE: http://www.youtube.com/watch?v=kR6nGgDIKik

    Przeczytałem i sprawdziłem, nexto - bardzo fajne ale trochę drogie.
    Spełnia wszystkie moje oczekiwania oprócz ceny. Digimate wydaje mi się
    ok ale ktoś tu pisał że "nie zapomni tych emocji podczas zgrywania na
    digimate" więc czekam na rozwinięcie myśli.

    > Tez kiedys targalem laptopa do zdjec. Wole jednak dwa dyski schowane w plecaku.
    Jeszcze mnie nie zawiodly. Ani na mrozie, ani w upale, ani pod ziemia, ani w
    powietrzu. :)

    No właśnie chyba tak skończe, ten digimate powinien mi wystarczyć, do
    tego mały tablet 7" do komunikacji ze światem i nic więcej nie potrzebuję.