  • Data: 2012-02-24 16:13:23
    Temat: Re: Zgrywanie zdjęć w podróży- pomysły?
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NiusOnly" <_...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ji85f1$gvj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    poczatku. A ktorego pewnie nawet nie przeczytales.

    > Przeczytałem i sprawdziłem, nexto - bardzo fajne ale trochę drogie.
    > Spełnia wszystkie moje oczekiwania oprócz ceny. Digimate wydaje mi się
    > ok ale ktoś tu pisał że "nie zapomni tych emocji podczas zgrywania na
    > digimate" więc czekam na rozwinięcie myśli.

    Ja nie kupowalem Nexto w Polsce, dzieki czemu wyszedl mnie dosc taniio. Nawet nie
    wiem, czy go u nas ktos sprzedaje. Digimate mam jako backup do zgranych zdjec. Tez
    czytalem o problemach podczas zrzutu danych, czy nawet lamania sie pinow kart
    pamieci. Ale dlatego woze dwa dyski, zeby sie nie przejmowac takimi rzeczami.

    Niemniej, jesli cena Nexto Cie odstrasza, mozesz sobie zlapac trop do kilku innych
    producentow: http://allegro.pl/karty-pamieci-banki-danych-50610

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "